امروز اگر به دنبال رهایی از آسیب‎های اجتماعی، مبارزه با جنگ نرم و دست یافتن به آرامش و آسایش هستیم، بهترین کار و بهترین فرصت، استفاده از ظرفیت محرم و صفر است.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۸۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: حسینیههای شاهد در طول سال به ویژه در مناسبتها، برنامههای مختلف از جمله برنامههای تربیتی و مهارتی برگزار میکنند.

علی کاظمی افزود: در ایام محرم و صفر نیز این حسینیهها میزبان عزاداران حسینی با مراسم باشکوه عزاداری هستند.

وی زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم دعای پر فیض توسل، ندبه و زیارت عاشورا از مهمترین برنامههای هفتگی حسینیههای شاهد استان به شمار میرود، اظهار داشت: فعالیت حسینیهها محوریترین فعالیت فرهنگی در محلههای استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: اکثر خانههایی که به عنوان حسینیه شاهد مزین شدهاند، منازلی هستند که خود شهدا در آنجا تربیت یافته و بزرگ شده بودند و این خانهها از قداست و معنویت ویژهای برخوردار هستند.

کاظمی به فعالیت برادران و فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان در هیأتهای مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: در واقع پیوست فرهنگ ایثار و شهادت در ایام محرم و صفر بیشتر از هر زمانی تجلی پیدا میکند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه باید قدر این هیأتها و تشکلها را بدانیم، خاطر نشان ساخت: امروز اگر به دنبال رهایی از آسیبهای اجتماعی، مبارزه با جنگ نرم و دست یافتن به آرامش و آسایش هستیم، بهترین کار و بهترین فرصت، استفاده از ظرفیت محرم و صفر است.

ارسال نظرات