خبرهای داغ:

بیانیه تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در مورد محکومیت کشتار مردم یمن

تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) طی بیانیه ای کشتار مردم یمن توسط حملات هوایی آل سعود را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۶۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت کشتارحج:
«اگر مى‏ خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل سعود،این وهابی هاى پست بی خبر از خدا، بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‏ اند،به این اندازه که کارگزاران ناشى و بى ‏اراده حاکمیت سعودى در این قساوت و بى‏ رحمى عملکرده‏ اند، موفق نمى ‏شدیم و حقاً که این وارثان ابى سفیان و ابى لهب و این رهروان راه یزید روى آنان و اسلاف خویش را سفید کرده ‏اند» . 

حدود یک و نیم سال است نظام شرور و یاغی سعودی برای جبران شکست های سیاسی خود در جغرافیای جهان اسلام  با آتش افروزی و آب به آسیاب ریختن دشمنان قسم خورده اسلام با حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود، مسلمان‌کشی می‌کند و به جای آنکه عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.

انتشار تصاویر انسان های کشته و زخمی شده یمنی که هدف حملات هوایی آل سعود قرار گرفته‌اند در رسانه‌های جهان، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد و برگی دیگر بر پرونده جنایات این رژیم منحوس افزود.

سکوت جهان غرب در برابر کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن و سرکوب وحشیانه مردم بی‌دفاع این کشور، یک ‌بار دیگر عدم صداقت غرب را در مورد ادعاهای حقوق بشری و جهانیان نشان داده است و امیدهای کاذب به غرب را بی‌اعتبار کرده است اینها گاهی برای حقوق حیوانات جنجال می‌کنند؛ حالا که صد ها  نفر در این فاجعه  به خاک و خون کشیده شده‌اند،در سکوتی معنی دار مشوق اقدامات سبوعانه سعودی های متجاوز می باشند.

اطمینان داریم مردم انقلابی و مسلمان یمن به فرماندهی انصار الله محبوب و مقتدر بار دیگر تیغ انتقام بر خواهند کشید و درسی فراموش ناشدنی به رژیم آل سعود و حامیان پلید آن خواهند داد. 

از درگاه خداوند متعال خواهان صحت و سلامت برای رزمندگان و مجاهدین یمن و رحمت و مغفرت برای شهدای این جنایت هولناک می باشیم.

(و بگو که حق آمد و باطل گریخت، زیرا باطل همیشه گریختنی و از بین رونده است.) راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه.

تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه مسلمانان در یمن از همه مقامات و مسئولان دلسوز جهان اسلام و نیز تشکل ها و سازمان های اسلامی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی تقاضا  دارد همه ظرفیت و توان خود را برای متوقف ساختن این فاجعه به کار گیرند و به این کشتار بی رحمانه پایان دهند.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

ارسال نظرات