خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 15:00 ماشین سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل این کلانشهر میزبان استقلال خوزستان بود که با باخت 3 بر 1 در این بازی، سومین شکست متوالی این تیم رقم خورد.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۸۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ماشین سازی پس از دو شکست متوالی برابر سپاهان و نفت تهران در هفته های ششم و هفتم لیگ برتر، نیاز مبرمی به برد در این بازی داشت.

استقلال خوزستان نیز برای فاصله گرفتن از تیم های قعرنشین جدول لیگ برتر، نیاز به کسب سه امتیاز این بازی داشت.

بازی را بازیکنان تیم ماشین سازی بهتر آغاز کردند و در حالی که توپ و میدان را در اختیار داشتند در دقیقه 30 بازی توسط مهرداد بایرامی به گل رسیدند تا 1 بر صفر از میهمان خود پیش بیفتند.

پس از این گل بازیکنان تیم میهمان رو به بازی هجومی آوردند و تنها هشت دقیقه پس از این گل(دقیقه 38) با گلزنی علی اصغر عاشوری کار را به تساوی کشاندند تا نیمه نخست با همین نتیجه 1 بر 1 به پایان برسد.

نیمه دوم نیز از سوی بازیکنان ماشین سازی بهتر آغاز شد ولی در ادامه این بازیکنان تیم استقلال خوزستان بودند که با عملکرد بهتر خود در کار دفاعی و حمله، در دقایق 57 و 76 توسط گل به خودی مانوئل فرناندز(دروازه بان ماشین سازی ) و سلمان بحرانی، دوبار دیگر قفل دروازه حریف را باز کردند تا این دیدار با نتیجه 3 بر 1 به سود استقلال خوزستان به پایان برسد.

استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز این بازی، 10 امتیازی شد و به طور موقت به رده پنجم جدول صعود کرد.

ماشین سازی تبریز نیز با 6 امتیاز به طور موقت در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی امروز نمایندگان تبریزی لیگ برتر، از ساعت 17:00 تراکتورسازی به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.

ارسال نظرات