خبرهای داغ:
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان اعلام کرد:
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: جهت ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س ) در نجف به نیروهای تخصصی بنا و سنگ کار نیاز است که علاقمندان جهت ثبت نام به دفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۹۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان، رمضانعلی حلوایی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با نیروهای فنی تخصصی متبرع استان در نجف دیدار کرد.

رمضانعلی حلوایی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با اشاره به دیدار با گروه های متخصص اعزامی از استان سمنان به نجف گفت: این نیروهای متخصص به کار تعمیر و آبکاری خشت های گنبد مطهر حضرت امام علی (علیه السلام ) و نصب خشت ها مشغول هستند.

حلوایی با اشاره به اعزام گروه های مختلف متخصص برای مشارکت در بازسازی عتبات به کشور عراق اظهار کرد: افراد اعزام شده از استان سمنان در رشته‌های سنگ‌کار، جوشکار، بنا، گچ‌کار، برق‌کار و... بودند که به شهرهای نجف‌، کربلا، کاظمین و سامرا اعزام شده‌اند.

وی با توجه به اینکه پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در حال اجراست، بیان کرد: در حال حاضر برای ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم امام علی (ع) نیاز به نیروی کار است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در ادامه افزود: در حال حاضر نیاز به نیروهای تخصصی بنا و سنگ کار جهت ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س ) در نجف اشرف می باشد.

حلوایی همچنین از علاقمندان و متخصصین استان خواست تا در صورت آمادگی جهت مشارکت در بازسازی صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به دفاتر ستاد در شهرستانها استان مراجعه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها