رئیس دادگاه عمومی چاروسا گفت: دستگاه قضا در چاروسا با استفاده‌کنندگان از ماهواره با جدیت برخورد می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۱۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

سید سعید سعادت مهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در چاروسا با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: محرم بهترین فرصت برای احیاء فرهنگ مبارزه با دشمنان دین اسلام و ارزش‌های اعتقادی است.

وی بیان کرد: عاشورا تنها یک حادثه تاریخی نیست بلکه تکمیل کننده و روشن کننده اهداف عمیق زندگی انسان‌ها در تمامی ادوار است.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا افزود: وظیفه انسانها در ماه محرم فقط سیاه بر تن کردن و گریستن نیست بلکه باید معرفت بیشتری نسبت به خاندان آن حضرت پیدا کنند.

سعادت مهر محرم را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: امام حسین(ع) فلسفه قیام و حرکت خود از مکه به سوی کربلا را امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کند و در زیارتنامه امام حسین(ع) ما شهادت می‌دهیم که آن امام عزیز برای اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر به پا خاسته و قیام کرده است.

وی به خطرات وجود ماهواره در منازل اشاره و یادآور شد: یکی از مهمترین و آشکارترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای، افزایش خشونت در جامعه است.

رئیس حوزه قضائی چاروسا یادآور شد: دشمن به خوبی فهمیده است که از طریق جنگ نظامی و حمله به ایران نمی‌تواند به اهداف خود برسد به همین خاطر جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

سعادت مهر خواستار جمع آوری ماهواره توسط خانواده‌ها شد و تبیین کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش دارند تا آداب و رسوم و ماهیت خانواده‌های ایران اسلامی را تغییر داده و با اشاعه بی‌حجابی در ایران، زمینه نابودی فرهنگ اصیل اسلامی را فراهم آورند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا در منطقه چاروسا با استفاده کنندگان ماهواره به صورت جد و سریع برخوردار خواهد کرد امیدواریم قبل از برخورد خود اقدام به جمع آوری آنها کنند.

ارسال نظرات