خبرهای داغ:
رئیس سازمان حج و زیارت استان قم با اشاره به اینکه موکب‌ها باید خدمات اسکان را در اولویت امور خود قرار دهند، گفت: برنامه مشخصی برای ساماندهی موکب‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۱۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر رضایی عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه زائران نباید ثبت‌نام در سمانه سماح را به روزهای آخر موکول کنند، اظهار کرد: طی 10 روز اخیر جمعیت قابل توجهی از مردم استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین زائرین باید با روادید به سمت مرزهای عراق حرکت کنند و برای صدور ویزا چهار کنسولی دائم و 12 کنسولی موقت پیش‌بینی شده که یکی از این کنسولی‌ها موقت در قم مستقر است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان قم با تاکید بر اینکه بیمه کردن زائران اربعین حسینی الزامی است، مطرح کرد: آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ضروری مورد نیاز زائران با استفاده از سرورهای پیامکی به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موکب‌ها باید خدمات اسکان را در اولویت امور خود قرار دهند، عنوان کرد: برنامه مشخصی برای ساماندهی موکب‌ها در دستور کار قرار گرفته است تا بر اساس آنها زائران حسینی برای استفاده از این موکب‌ها با مشکل خاصی مواجه نشوند.

رضایی از حضور پرشور مردم قم در حماسه اربعین یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های خود برای فراهم‌سازی بسترهای خدمات‌رسانی به زائران در اربعین حسینی استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها