خبرهای داغ:
معاون ستاد عتبات دانشجویی قم:

یک‌هزار دانشجوی قمی به عتبات عالیات اعزام شدند

معاون ستاد عتبات دانشجویی قم از اعزام هزار دانشجوی قمی به عتبات عالیات طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: ۴۰۰ نفر دیگر نیز تا نیمه آبان‌ماه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۲۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سید رسول زهراپور در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان به کربلای معلی تا نیمه آبان ادامه دارد، گفت: در اعزام دانشجویی به عتبات عالیات ۳۵ کاروان از قم اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت اعزام هر کاروان ۴۰ نفر است، عنوان کرد: تاکنون ۲۵ کاروان عتبات دانشجویی اعزام شده‌اند و ۱۰ کاروان نیز طی روزهای باقی مانده اعزام می‌شوند.

معاون ستاد عتبات دانشجویی قم ادامه داد: کاروان دانشجویی عتبات شامل اعزام اساتید، دانشجویان دختر و دانشجویان متأهل می‌شود که برای این گروه‌ها برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه مدت زمان کاروان‌های هوایی هشت روزه و کاروان‌های زمینی ۱۰ روزه است، ابراز کرد: حضور در بیت امام راحل در نجف و روایتگری آن و همچنین روایتگری جریان حر از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام زهراپور حضور در کربلا و محل خیمه گاه امام حسین(ع) و روایتگری واقعه عاشورا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برنامه «احلی من العسل» نیز از دیگر برنامه‌های ویژه است که در آن به دانشجویان دختر چادر و به دانشجویان پسر پیراهن اهدا می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار