روسیه در خصوص حملات سایبری به آمریکا هشدار داد

نماینده رئیس‌جمهور روسیه در امور امنیت سایبری ضمن هشدار به آمریکا در خصوص حملات احتمالی سایبری علیه مسکو تأکید کرد: «آمریکا باید بداند که با اینگونه تهدیدات در حقیقت در حال بازی کردن با آتش است».
کد خبر: ۸۷۶۲۰۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج،  «آندری کروتسکیخ» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور امنیت سایبری در گفت‌وگو با خبرگزاری «اینترفکس» اعلام کرد: «تلاش‌های آمریکا برای ترساندن روسیه با طرح‌های حملات سایبری بسیار غیرمسئولانه و ساده‌لوحانه است».

بنا بر این گزارش، این مقام روسی در ادامه تأکید کرد: «آمریکا وقتی که اعلام می‌کند طرح حملات سایبری گسترده علیه روسیه را در سر دارد، باید بداند که در حال بازی با آتش است».

نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور امنیت سایبری ادامه داد: «واشنگتن باید بداند که چنین اقداماتی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند».

در هفته‌های گذشته شاهد ادعاهای رسمی و غیررسمی مقامات آمریکایی در خصوص حملات سایبری از جانب روسیه با هدف اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بوده‌ایم.

«جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در روزهای اخیر اعلام کرده بود که آمریکا حملات سایبری علیه این کشور را که روسیه در پشت پرده آن قرار گرفته، بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

روزنامه «کامرسانت» روسیه اخیرا در گزارشی اعلام کرده بود: «سازمان سیا در حال تدارک حملات سایبری علیه روسیه است و ادعا شده که این حملات در پاسخ به اقدامات مسکو انجام می گیرد.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار