فرمانده سپاه بندرلنگه خبر داد

اعزام دانش‌آموزان بسیجی بندرلنگه‌ به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از اعزام 44 دانش‌آموز بسیجی این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۰۲۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
سید حسین فاطمی امشب در حاشیه مراسم بدرقه اعزام 44 دانش‌آموز بسیجی دختر شهرستان بندرلنگه به اردوی راهیان نور جنوب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه اظهار داشت: دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه به مدت پنج روز به اردوی عملی آمادگی دفاعی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: هدف از اعزام این دانش‌آموزان آشنایی آنها با مناطق جنگی است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف دیگر این اردوها می‌باشد.

فرمانده سپاه بندرلنگه تصریح کرد: راهیان نور سرزمینی با مقیاسی کوچکتر و با همان ویژگی‌های کربلاست و در این کربلا با اقتدا به امام حسین(ع) و در ادامه راه ایشان تعدادی از بهترین جوانان این مرز و بوم شهید شدند.

فاطمی تصریح کرد: جوانان ما در جبهه‌های حق علیه باطل یک کار عاشورایی دیگر را رقم زدند و این فرزندان ایران اسلامی امروز به این سرزمین می‌روند تا با زندگی همت‌ها، باکری‌ها و خرازی‌ها آشنا شوند.

وی در پایان یادآور شد: در این سرزمین نور هنوز بوی شهدای به مشام می‌رسد و فضا را همیشه عطرآگین کردند و این یک سفر مقدس و معنوی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار