در هشتمین یادوراه شهدا فاریاب استان بوشهر عنوان شد:

آزمون ملت ایران میراث داری راه شهداست

هشتمین یادواره شهدای روستای فاریاب شهرستان دشتستان به همت بسیجیان پایگاه مقاومت خیبر د راستان بوشهربرگزارشد.
کد خبر: ۸۷۶۲۰۴۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای فاریاب بوشکان شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهرگفت: استکبار جهانی به دنبال ذلت ایران اسلامی است و کمکی به ما نمی کند.

وی درادامه با بیان اینکه استکبارجهانی می داند با ملتی ذلت ناپذیر روبه رو است ،افزود: به همین دلیل با توطئه های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب است، با اقتدا و پیروی از رهبرمعظم انقلاب توطئه دشمن نقش برآب است.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: درود برشهدایی که به سید الشهدا لبیک و به ابوالفضل العباس(ع) اقتدا و جان خود را نثارکردند تا انقلاب بماند و به هدفهای خود برسد.
وی با تشریح واقعه کربلا افزود: کربلا صحنه دلاوری ها و رشادت های قمربنی هاشم، علی اکبر، فرزندان ام البنین (ع) و حضرت زینب(س)است.
به گفته زاکانی هیچ حادثه ای درصدراسلام چون واقعه کربلا نیست اما گوشه ای ازاین واقعه درایران اسلامی درطول هشت سال دفاع مقدس به واقعیت پیوست و شهدای ما نیزبا تمام وجود درمقابل دشمن ایستادند.
وی با بیان اینکه آزمون ملت ایران میراث داری شهداست گفت: شهدا راهشان را آگاهانه انتخاب و به وظیفه خود عمل کردند و امروزما درجهاد اکبروجهاد اصغر قرارگرفته ایم.
این فعال سیاسی تصریح کرد: امروز در این یادواره با شهدا عهدی دوباره می بندیم تا همانگونه که عباس علمدار تابع امام حسین (ع) بود ما نیز درمسیرولایت گام برداریم.
دراین آئین از خانواده شهدای روستای فاریاب تجلیل شد و هدیه متبرک شده مقام معظم رهبری به خانواده های بزرگوار ده شهید فاریاب اهدا شد، این یادوراه به همت بسیجیان پایگاه خیبر حوزه هجرت شهرستان دشتستان برگزار شد.

تصاویر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات