خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: شهدا پرورش یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند و در راهی که امام شهیدشان انتخاب کرد، به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۷۶۲۰۵۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام حسن مهدوی در آیین یادواره شهدای سرپل ذهاب با گرامیداشت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای دشت کربلا، افزود: عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های شهداست.
وی بیان کرد: شهدای والامقام دنبال رو اهداف مقدس امام حسین (ع) بودند و برای زنده نگه داشتن شعار سید و سالار شهیدان، جان خود را در پاسداری از حریم ولایت و کیان اسلامی فدا کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب ادامه داد: اگر بخواهیم به دین و امنیت کشور ضربه ای وارد نشود باید تبعیت و پیروی از ولایت را از دست ندهیم چرا که ولایت فقیه دنبال رو ولایت رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) است.
حجت الاسلام مهدوی داشتن بصیرت سیاسی را مهم ترین رکن پایداری انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: بصیرت چراغ راه و وسیله و ابزاری برای در امان ماندن از فتنه های آخرالزمان است.
وی تحریم های دشمن را ابزاری برای بی بصیرت کردن مردم دانست و افزود: مسوولان باید برای رفع دسیسه های سازمان یافته دشمنان با تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت خوب منابع کشوری، سطح رفاه مردم را افزایش دهند.
ارسال نظرات