خبرهای داغ:
دبیر استانی همایش سراسری ۳۱۳ یارموعود در استان کرمانشاه، از برگزاری دهمین دوره این همایش در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۰۵۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رضا فرخشاهی از برگزاری دهمین دوره همایش سراسری مهدویت با عنوان «۳۱۳ یار موعود» در استان کرمانشاه خبر داد.

 

وی افزود: تا کنون ۹ دوره این همایش در استان برگزار شده و از جمعه همین هفته ۲۳ مهر ماه دهمین دوره آن آغاز خواهد شد.

 

دبیراستانی همایش سراسری ۳۱۳ یارموعود در استان کرمانشاه از پیش بینی حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر در این دوره همایش مذکور خبر داد و گفت: تا کنون و طی دوره های گذشته بیش از ۴۰۰۰ نفر در استان مبانی مهدویت را به صورت تخصصی  فرا گرفته اند.

 

وی مدت زمان برگزاری این دوره را ۵ هفته از ۲۳ مهر ماه اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان در این همایش مباحث تخصصی مهدویت را با محوریت کتاب «نگین آفرینش» فرا می گیرند و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی حضور در این دوره ها اعطا خواهد شد.

 

فرخشاهی از اعزام ۳۱۳ شرکت کننده برتر در این همایش به قم خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این همایش سراسری، از طریق حضور در دفتر کانون مهدویت کرمانشاه واقع در  میدان غدیر- مجتمع شهید آوینی اقدام کنند و یا از طریق ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۲۲۰۳۶۵۲ نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.

 

وی وبلاک yaremoud-۱۲.blogfa.com ۳۱  را نیز به عنوان دیگر راه ثبت نام در این دوره ها و پل ارتباطی با شرکت کنندگان اعلام کرد.

 

دبیراستانی همایش سراسری ۳۱۳ یارموعود در استان کرمانشاه، «علائم و شرایط ظهور»، «آسیب شناسی و فرقه های انحرافی»، «مهدی(عج) در قرآن و روایات» و «انتظار و وظایف منتظران» را از محورهای این دوره از همایش مذکور عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: در این همایش  هم چنین اساتید کشوری به شبهات شرکت کنندگان در خصوص مبانی مهدویت پاسخ خواهند گفت.

 

فرخشاهی، اولین سخنران این همایش را در اولین هفته آن حجت الاسلام محمدامین بالادستیان از اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم اعلام کرد و گفت: در این هفته مباحثی پیرامون «امام مهدی (عج) در قرآن و روایات» پرداخته می شود.

 
 
منبع: مرصاد
ارسال نظرات