خبرهای داغ:

اعزام 5 کاروان دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور

5 کاروان دانش آموزی حوزه سه خواهر کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۲۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، بیش از 200 دانش آموز کرمانشاهی در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزی از یادمان های هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حیدری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کرمانشاه طی سخنانی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جانفشانی مردم انقلابی ایران شاهد آغاز جنگ تحمیلی درایران بودیم که خوشبختانه با ایثار و شهادت جوانان این مرز و بوم ما ذره ای از خاک کشور عزیزمان را از دست ندادیم و باچنگ دندان از میهن اسلامی دفاع کردیم.

وی خاطر نشان کرد : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوانان، افزایش بصیرت و آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت از مهم ترین اهداف این اردوی معنوی است .

این مسئول ادامه داد: برای اینکه نسل جوان و به‌ ویژه دختران و بانوان با این فرهنگ آشنا شوند جا دارد  از یادمان های رزمندگان وشهدای انقلاب اسلامی دیدن کنند تا ضمن بهره معنوی  با آگاهی و بصیرت و حفظ حجاب عفاف در توسعه علمی کشور قدم بردارند.
حجت الاسلام حیدری یادآور شد: امروز بیش از هر روز دیگر ما نیازمند کسب علم ودانش هستیم تا بتوانیم با بومی کردن برخی از فناوری ها در رشد اقتصادی و علمی کشور گام موثری برداریم.

گفتنی است دانش آموزان از یادمان های پاوه ، مرصاد و رزمایش با افلاکیان در پادگان توحید بازدید می کنند.
ارسال نظرات