گزارش «بسیج» از اهانت نشریه منتسب به حزب کارگزاران به ولایت فقیه

چگونه یک محفل خانوادگی، رکورددار توهین به ارزش‌ها و مقدسات شده است؟ / "صدا"ی هتاکان

آیا در و دیوار یک نشریه و کاغذ و اسم آن مسئول و مقصر اشتباهات و تخلفات هستند یا نویسندگان و گردانندگان آن نشریات؟!
کد خبر: ۸۷۶۲۱۲۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج - در روزهایی که فضای اجتماعی کشور متاثر از محرم حسینی(ع) است و در ابعاد سیاسی نیز، با درایت امام خامنه ای، یکی از تنش های احتمالی در انتخابات پیش رو، قبل از انعقاد نطفه اش، خنثی شد، یک نشریه ی هتاک با گردانندگی محفلی خانوادگی، با انتشار طنزی، به توهین و گستاخی نسبت به جایگاه ولایت فقیه پرداخته است.
 
در مطلب به اصطلاح طنز این هفته نامه، به صورت کنایه اما قابل فهم برای عموم مخاطبان، ماجرای توصیه ی ولی امر مسلمین به احمدی نژاد مبنی بر عدم حضور او در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به سخره گرفته شده و با ادبیاتی هتاکانه، به جایگاه اصلی نظام اسلامی توهین نموده است.
 
 
 
در شناسنامه هفته نامه هتاک "صدا" نکات قابل پیگیری وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاراتی می شود:
 
ناشر: گروه مطبوعاتی وابسته با کرباسچی!
 
در شناسنامه این هفته نامه، در مقابل عنوان ناشر، گروه مطبوعاتی هم میهن درج شده است که این موسسه مطبوعاتی، متعلق به غلامحسین کرباسچی است که ماهنامه مهرنامه، ماهنامه سیاست نامه، ماهنامه تجربه و هفته نامه صدا  را منتشر می کند.
 
سردبیری اکثر نشریات این گروه با محمد قوچانی است.
 
سردبیر: بازداشتی فتنه!
 
سردبیر هفته نامه ی هتاک "صدا" محمد قوچانی است؛ همان فعال رسانه ای معلوم الحالی که در پرونده ی او، فعالیت در رسانه های توقیف شده ای همچون روزنامه اعتماد ملی، شهروند امروز، روزنامه هم‌میهن، هفته‌نامه ایراندخت، روزنامه آسمان و روزنامه مردم امروز درج شده است.
 
قوچانی عضو حزب کارگزاران سازندگی است و در جریان اغتشاشات فتنه گران در سال 88 بازداشت شد.
 
مشاوران سردبیر؛ فتنه گران و محکومان!
 
در شناسنامه "صدا"، قسمتی با عنوان مشاوران سردبیر منتشر می شود که در آن اسامی جالب توجهی وجود دارد. از سعید لیلاز، سردبیر یک روزنامه توقیف شده و محکوم فتنه 88 گرفته تا احمد نقیب زاده ی همسو با تکنوکرات ها و عمادالدین باقی معلوم الحال که علاوه بر نسبت خانوادگی با سردبیر (پدرخانم قوچانی) دارای کتب ممنوعه، فعالیت در رسانه هایی که محکم به توقیف شدند و نیز، بازداشت و محکومیت چندباره نیز می باشد.
 
نکته ی جالب توجه اینجاست که همسر قوچانی (مریم باقی دختر عمادالدین باقی) نیز در این محفل خانوادگی فعال در رسانه های هتاک، حضور همیشگی و جایگاه ثابت دارد.
 
تیم تحریریه این هفته نامه هتاک نیز تقریبا متشکل از همان تحریریه روزنامه توقیف شده ی آسمان هست.

بی توجهی به نفوذ فتنه گران و پوست اندازی آنان جهت ادامه ی فعالیت هایشان در لایه های مختلف، از جمله انتقاداتی است که به صورت مکرر از سوی دلسوزان مطرح و از جانب برخی مسئولان، به ویژه دولتمردان مورد بی اعتنایی قرار می گیرد.
 
لازم به یادآوری است که یکی از شعارهای اراذل و اوباش اجاره ای در فتنه 88 "انتخابات بهانه است / اصل نظام نشانه است" بود که همین شعار، ماهیت اصلی اعتراضات آنها را اعلام نمود.
 
حال، با توجه به شناسنامه ی مذکور که کاملا آشکار و بی نیاز به اخبار پشت پرده هست، سوالی که مطرح می شود این است که آیا در و دیوار یک نشریه و کاغذ و اسم آن مسئول و مقصر اشتباهات و تخلفات هستند یا نویسندگان و گردانندگان آن نشریات؟! آیا قوه قضاییه و نهادهای نظارتی برای اعمال محدودیت فعالیت افرادی که برای چندمین بار و عامدانه اقدام به هتاکی به مقدسات و مقام های رسمی و قانونی کشور می کنند، قانون و اختیار لازم را ندارد؟
 
 آیا دولت محترم، در ماه های آخرین فعالیت خود، به جای اجرای کامل قانون و برخورد با برهم زنندگان نظم اجتماعی و قانون شکنان، تنها به فکر افزایش سبد رای خود به هر قیمتی خواهد بود؟ آیا مسئولان دولتی برای برخورد قطعی و عبرت آموز با هتاکان به ساحت ارزش ها و ولایت فقیه، اهتمام جدی دارند؟
 
به نظر می رسد عدم برخورد جدی با هنجارشکنان و قانون گریزان، منجر به بروز اعتراضات گسترده ای از سوی مردم حماسه ساز 9 دی خواهد شد که ابعاد آن، شاید قابل پیش بینی نباشد.
ارسال نظرات