خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: نهضت ما زنده ایم بستری مناسب برای جذب دختران جوان به حجاب و اخلاق اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۲۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عسجدی مدیریت خواهران سازمان با تشریح اهداف نهضت ما زنده ایم در سطح مدارس دخترانه گفت: امسال دومین سالی است که همایش نهضت ما زنده ایم همزمان با سالروز اسارت معصومه آباد برگزار می گردد.

وی بیان داشت: ان شاالله در سال جاری این همایش به صورت مدرسه ای و گسترده تر اجرا خواهد شد.

مدیریت خواهران سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد: همایش ما زنده ایم نیز همچون دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی با رویکرد دانش آموز محوری و با همکاری مستقیم آنها انجام می شود.

در ادامه یعقوبی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اجرای همایش های نهضت ما زنده ایم را موفق عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف اصلی این چنین برنامه هایی جذب دانش آموزان دختر است، که برای دست یابی به این مهم نیاز به برنامه ریزی دقیق و منسجم می باشد.

وی بیان کرد: این برنامه بستری مناسب برای جذب دختران جوانی  است که از فضای حجاب و اخلاق اسلامی فاصله گرفته اند و می تواند موجب ترویج آموزه های دینی و اخلاقی در بین آنها یعنی همان امربه معروف و نهی از منکر شود.


در ابتدا جلسه ستاد نهضت ما زنده ایم اکبری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کرمانشاه ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) از زحمات فرماندهان حوزه های خواهر در جهت انجام برنامه های خاص دانش آموزان دختر تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات