حقیقتی ناگریز از تقویت بنیه اقتصادی دشمن در فضای مجازی؛
با کمی جستجو در اینترنت می توان مطلع شد که سرور اصلی تلگرام در کشور مکار انگلیس است و هر کاربر ایرانی که در تلگرام join می شود در واقع بنیه اقتصادی این کشور را تقویت کرده و 600 هزار تومان ایرانی را به حلقوم دشمن می ریزد.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۲۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، تقریباً در 2 سال اخیر کنش و واکنش های همه آحاد جامعه ایران زمین بخصوص جوانان این مرز و بوم در شبکه های اجتماعی بالا گرفت و اکثر آنها به هر نحوی در فضای مجازی حضور یافتند.

به رغم هجمه فرهنگی بدخواهان ایران اسلامی که آمریکا، انگلیس، عربستان و اسرائیل در راس آنها قرار دارد؛ فعالیت در حوزه فضای مجازی من جمله از اقدامات صریح آنها بود که در همه عرصه های دینی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... مردم شریف ایران را مورد هجمه قرار دادند و این سیاستی از پیش تعیین شده بود است و همه خواه یا ناخواه از این پروژه نفوذ دشمن بصیرت دارند.

اما این پروژه نفوذ در حالی است که به رغم آگاهی از این مسئله ملی همچنان ظرفیت فضای مجازی که دشمن آن را تعریف کرده است روز به روز افزایش یافته و اطلاعات بیشتری هم از کاربران مجازی خود دریافت می کند؛ هک شدن اطلاعات 15 میلیون نفر ایرانی در تلگرام مصداق عینی اقدامات 2 ماه پیش انگلیس و شرکت استقرار یافته در برلین آلمان است.

اما نکته ای که اهمیتی فراتر دارد تقویت بنیه اقتصادی دشمن و طراحان فضای مجازی است که توسط تک تک کاربران مجازی انجام می یابد؛ بطوری که با تقویت بنیه اقتصادی دشمن هم گستره اینترنتی و فضای مجازی خود را افزایش می دهد و هم فتنه هایی که از این طریق می تواند برای ملت ها تدارک ببیند را برنامه ریزی می کند و از همه مهمتر بدون هیچ دغدغه ای اطلاعات شخصی کاربران خود را در اختیار می گیرد.

با کمی جستجو در اینترنت می توان مطلع شد که سرور اصلی تلگرام در کشور مکار انگلیس بوده و شرکت آن نیز در برلین آلمان است؛ هر کاربر ایرانی که در تلگرام join می شود در واقع بنیه اقتصادی این کشورها را تقویت کرده و 600 هزار تومان ایرانی را به حلقوم دشمن می ریزد.

بطور معمول اضافه شدن هر کاربر به شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان، منجربه تولید پهنای باند بیشتر و در نتیجه سودآوری برای مدیران این شبکه ها خواهد بود.
بر این اساس عضویت هر کاربر در شبکه اجتماعی
فیسبوک128 دلار-380هزار تومان
توئیتر118دلار-350 هزار تومان
پیام رسان وایبر145 دلار- 430هزار تومان
واتس آپ42دلار- 126هزار تومان
تلگرام 200 دلار - 600 هزار تومان

و ...

عوامل مذکور تنها یک فتنه دشمن در برابر خواسته های ناخواسته جانان ایرانی بود که می بایست توسط خوانواده ها، مسئولین و ... جلوگیری شود.

ارسال نظرات