خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با حضور در منزل شهید دانش آموز جواد اعظمی با خانواده این شهید دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۸۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

در این دیدار که شورای واحد پیشگام بسیج دانش آموزی امام علی(ع) نیز حضور داشتند، پدر شهید اعظمی در سخنانی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و تاکید کرد: شهید جواد بسیار احترام والدین خود را داشت و همیشه تلاش می کرد رضایت ما را جلب کند و تمام کارهایش برای رضایت خدا و والدینش بود.

وی افزود: شهید در دوران تحصیل نیز شاگرد ممتاز بود و علاقه به درس داشت اما در کنار تحصیل از خدمت به خانواده و کمک به ما غافل نبود و بعد از مدرسه در مزرعه به ما کمک می کرد و در معیشت خانواده نیز فعال بود.

مادر شهید نیز در این دیدار خاطراتی از دوران کودکی و تحصیل شهید را بیان کرد و گفت: شهید قد رشیدی داشت و چون سنش کم بود جبهه او را نمی بردند که من رفتم و رضایت دادم تا او را ببرند و وقتی جبهه رفت و برگشت کاملاً تغییر کرده و از نظر جثه و قیافه بزرگتر شده بود و برای همین هم فکر می کردند او سنش بالاست و در ماموریت های مختلف هم حضور پیدا می کرد و شجاع و نترس بود.

برادر شهید نیز در مورد شهادت شهید بیان کرد: برای عملیاتی تعدادی داوطلب می خواستند که از جمله شهید جواد نفر اولی بود که اعلام آمادگی کرد و شهید نیز در این مسیر با چشم باز رفت و به آرزوی دیرینش رسید و شربت شهادت را نوشید.

در این دیدار امیر کلانتری جانشین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در سخنانی با تاکید بر قدردانی از خانواده شهدا اظهار کرد: ما امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و تلاش همه باید در این راستا باشد که شهدا و خانواده های آنان را تجلیل و تکریم کنند و در مسیر ترویج گفتمان ولایت و شهدا در جامعه حرکت کنیم.

وی افزود: بسیج دانش آموزی در راستای ترویج تفکر شهدا تلاش دارد و حضور فرماندهان واحدهای دانش آموزی و واگذار نمودن فعالیت ها به دانش آموزان و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی در این راستا برنامه ریزی و اجرا می شود و امیدواریم که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم.

در این دیدار با اهدا هدیه از این خانواده شهید دانش آموز تجلیل شد.

خاطر نشان می شود شهید دانش آموز جواد اعظمی متولد اول فروردین ماه سال 1345 است که در سال 1361 در سوم تیرماه در عملیات رمضان و منطقه شلمچه شربت شهادت را نوشیده و در گلزار شهدا شاهرود در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفته است.

قسمتی از وصیت نامه شهید:( برادران ،تنها قرآن و خط امام خمینی است که می تواند ما را از انحرافات فکری رهایی دهد و به سوی قرآن روی آوردند و آن را همانگونه که هست دریافت و به عمل کنید. باید با تمام قوا برای خدا و انقلاب اسلامی کار کرد و در این راه هیچ سستی بخود راه نداد.)

ارسال نظرات
پر بیننده ها