با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری از توزیع چهار تن و 500 كیلو ماهی تلف شده در بازار جلوگیری شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۸۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ "علی رازانی" با اعلام این خبر، گفت:‌ در پی وصول خبری مبنی بر تلف شدن مقادیر زیادی ماهی در یكی از حوضچه های پرورش ماهی شهرستان کیار به علت قطع برق و كمبود اكسیژن و اقدام مالك آن برای توزیع ماهی ها در بازار، بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران كلانتری مركزی شهرستان، قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان كيار، افزود: پس از بررسی دقیق و احراز صحت گزارش با حضور ماموران در محل، مشاهده شد دو دستگاه كامیون یخچال دار در حال بارگیری ماهی های تلف شده جهت انتقال و توزیع در بازار هستند كه با هماهنگی مقام قضائی كامیون ها توقیف و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با دعوت از نمایندگان اداره دامپزشكی و شبكه بهداشت شهرستان ماهی های بارگیری شده و باقیمانده در حوضچه پرورش ماهی به وزن چهار تن و 500 كیلو تخلیه و با تنظیم صورتجلسه معدوم شدند.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از همكاری و تعامل خوب شهروندان در این زمینه تشكر كرد و از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد سودجو و به خطر افتادن سلامت جامعه مراتب را به مركز فوریت های پلیسی 110گزارش كنند.

ارسال نظرات