مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان:
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان از اعطای وام به مؤسسات و خانه‌های قرآن استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۰۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان حجت‌الاسلام مهدی امیدیان گفت: با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان، قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) و کارگروه قرآن و عترت این قرارگاه، و با عقد تفاهم‌نامه با چند بانک استان در اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان تشکیل شده و ماهیانه هشت میلیون تومان وام با کارمزد دو درصد به مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی اعطا می‌شود.
وی با اشاره به این‌که به مؤسسات قرآنی ۲ میلیون تومان و به خانه‌های قرآن یک میلیون تومان وام با بازپرداخت یک ساله تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: در این راستا هرماه به مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی که تقاضای دریافت وام دارند، و براساس اولویت‌بندی‌های انجام شده، وام پرداخت می‌شود که تاکنون و طی ماه‌های شهریور و مهرماه به هشت مؤسسه و دو خانه قرآن متشکل از یک تشکل قرآنی در پلدختر، یک تشکل قرآنی در بروجرد و هشت تشکل در خرم‌آباد، وام واگذار شده است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان، با بیان این‌که شرط اصلی در اولویت‌بندی اعطای وام‌ها فعال بودن مؤسسات و خانه‌های قرآن در سامانه «مساق» و همکاری آن‌ها با اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان است، تأکید کرد: مؤسسات قرآنی متقاضی وام ابتدا باید نصبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.
وی افزود: دفتر صندوق مستقر در اتحادیه مؤسسات قرآنی ـمردمی لرستان مسئولیت پیگیری امور افتتاح حساب و پرداخت وام را برعهده دارد، بنابراین متقاضیان دریافت وام، کافی است که درخواست خود را به صندوق اطلاع دهند.
امیدیان با اشاره به این‌که فرآیند اعطای وام بیستم هرماه انجام می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که مؤسسات و خانه‌های قرآنی درخواست دریافت وام نداشته باشند، مربیان قرآنی می‌توانند وام ۵ میلیون ریالی جهت حمایت و کمک هزینه زیارتی دریافت کنند.
ارسال نظرات