خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت قزوین:

آینده روشن صنایع قزوین با مصوبانت جدید دولت

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت قزوین گفت: از ۳۳طرح مصوب دولت برای اقتصاد مقاومتی دو طرح آن متعلق به استان قزوین است.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۲۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در جلسه ستاد فرماندهی استان قزوین به ریاست دکتر سیف اظهار کرد: ما ۱۸ مصوبه داشتنیم تا بتوانیم ۷۵۰۰مورد طرح و پروژه را انجام دهیم اما با تصمیم دولت این تعداد بیشتر شد که از ۷ بند ارائه شد ۴ بند به استان قزوین اختصاص یافت.
پر زحمت عنوان کرد: ۳۳طرح برای کل کشور درنظر گرفته شد که دو تای آن به استان قزوین تعلق گرفت که یکی از این طرح ها طرح تولید مس و فولاد است، این مهم در استان قزوین توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین تبیین کرد: رتبه ما در ثبت‌نام سامانه بهین یاب۱۲ می باشد و جهاد کشاورزی رتبه ۱۶ و در کارگروه استان رتبه ۵ در رده تعداد قرار داد های کل در کشور، رتبه در پرداخت بهین یاب رتبه۷ و در مبلغ بهین یاب  و سامانه مذکور رتبه ۱۰ را داریم.
پر زحمت با اشاره به طرح های صنعتی و پروانه های صادره ابرز کرد: ما ۱۸۹طرح صنعتی  و ۹۸۹پروانه در صنعت و معدن و تجارت صادر کردیم ۷۸۱در زمینه کشاورزی داشتیم که جمعا ۲۳۰۰متقاضی ثبت نام داشتیم.
پرزحمت با اشاره به وضعیت تولید بنگاه های صنعتی استان تشریح کرد: ما در استان قزوین صنایع و معادن را به سه گرو تقسیم کردیم  و ۱۸۰۰کارخانه و بنگاه فعال داریم ۱۲۰۰بنگاه اقتصادی نیمه فعال و ۶۱۵ مورد نیز تعطیلی کامل هستند.
وی همچنین در مورد پرداخت ها توضیح داد: نسبت پرداخت ما ۵۰ در صد صنعتی  و ۴۲ در صد کشاورزی بوده است  و ۷۴ در صد صدوزر پروانه صنعتی و نیز۱۸ در صد کشاورزی داشته ایم.
تعطیلی کارخانه ها و صنایع ۷۰ در صد متعلق به دولت‌های قبل است که برای رفع مشکلات آنها مصوبات خوبی را داشته ایم.

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار