خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه امام حسین(ع) ناحیه بوئین زهرا:
جانشین فرماندهی سپاه امام حسین(ع) ناحیه بوئین زهرا گفت: اگر عزاداری بر بینش و درک ما نیفزاید و بصیرت ما را افزایش ندهد سودی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۴۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، میثم محمدی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین(ع)  بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) که می فرمایند: «ادب آن است که انسان هرکه را دید بگوید این از من بهتر است» گفت: انسان اگر دیگران را از خود برتر بداند هیچوقت دچار کبر و غرور و خودبرتربینی نخواهد شد و اگر انسان دچار غرور شود قطعا زمین خواهد خورد.

وی عدم اخلاص در هر کاری را مهمترین مانع موفقیت دانست و افزود: اگر انسان در هر کاری نیت خالص نداشته باشد مطمئنا در قیامت از زیانکاران خواهد بود چون عدم اخلاص در کارها باعث می شود که انسان به نتیجه دلخواه خود نرسد.

جانشین فرماندهی سپاه بوئین زهرا اظهار کرد: شیطان عامل مهمی در زندگی انسان است که مانع از تحقق کار بااخلاص در انسان می شود و طریقه برخورد شیطان با همه به یک شکل نیست بلکه با هر کسی با ترفندی مختلف برخورد می کند.

محمدی با بیان اینکه عزاداری باارزش است که با اخلاص و با بصیرت باشد ابراز داشت: اگر عزاداری بر بینش و درک ما نیفزاید و بصیرت ما را افزایش ندهد سودی نخواهد داشت.

2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها