مأموران انتظامی شهرستان بروجن موفق شدند طی سه مأموریت جداگانه یک میلیارد و 300میلیون ریا کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۸۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

سرهنگ غلامعلی شكری، فرمانده انتظامی شهرستان بروجن، گفت: ماموران كلانتری مركزی"بروجن" در دو عملیات جداگانه یک دستگاه موتور سیکلت 1000سی سی قاچاق و یك دستگاه كامیونت خاور حامل یك تن آرد قاچاق را در شهر "بروجن" توقیف و راكب موتورسیكلت و راننده كامیونت را دستگیر كردند.

وی خاطر نشان كرد: همچنین ماموران پاسگاه انتظامی "دوراهان" با هماهنگی مقام قضائی یك دستگاه سواری پژو حامل 300 تخته پتوی مسافرتی و 538 ثوب البسه مردانه خارجی قاچاق را در محور" لردگان – بروجن" توقیف و راننده آن را دستگیر كردند.

این مقام انتظامی ارزش كالاهای كشف شده در این دو مأموریت را800 میلیون ریال اعلام كرد و افزود: متهمین پس از تشكیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شكری، همچنین افزود: در پی كسب خبری مبنی برسوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای حمل كالای قاچاق موضوع در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان "بروجن قرار گرفت و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در محور "لردگان - بروجن" یك دستگاه اتوبوس اسكانیا را متوقف كردند.

وی خاطر نشان كرد: در بازرسی از این خودرو 30 دستگاه گوشی گلكسی سامسونگ ، 18 كیلوگرم چای، 14 عدد باطری خودرو مارك شارك و 12 ثوپ البسه فاقد اسناد گمركی به ارزش 500 میلیون ریال كشف و یك نفر نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی، در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان كالا را از طریق پیامك یا تماس تلفنی به مركز فوریت های پلیسی 110 گزارش كنند.

ارسال نظرات