قطار مسافری اتوبوسی توربو دیزل جایگزین قطار مسافری ترن ست ( پردیس) شده است.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۹۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل راه آهن شمال غرب گفت: با توجه به استقبال هموطنان از حمل و نقل ریلی و مسافرت با قطار، با پیگیری های به عمل آمده از طرف این اداره کل و مساعدت و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران، قطار مسافری اتوبوسی توربو دیزل از 21 مهر ماه سال جاری در مسیر زنجان – تهران و بالعکس راه اندازی شد.

علی خدائی افزود: این قطار جایگزین قطار مسافری ترن ست ( پردیس) شده است که قبلا در مسیر زنجان – تهران تردد داشت و بعلت مشکلات عدیده از سرویس دهی خارج شده بود.

وی اظهار داشت: همه روزه از ساعت 06:15 صبح از تهران به طرف زنجان حرکت و ساعت 15 عصرهمانروز از زنجان به تهران مراجعت می کند.

خدائی خاطرنشان کرد: بیش از 320 هزار تن گندم و 22 هزار تن خاک سنگ روی در اداره کل راه آهن شمال غرب، حمل می شود.

وی تصریح کرد: بیش از 14 هزار تن گندم از مبداء سیلوی غدیر زنجان و 18 هزار تن گندم از مبداء سیلوی تاکستان به مقاصد مختلف کشور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود شرکت های مختلف تولید شمش روی به حمل ریلی از قبیل شرکت های بنیان تجارت، فراوری زنجان ، خالص سازان، کالسیمین این شرکت ها تاکنون بیش از 22 هزار تن خاک سنگ روی از کشور ترکیه وارد و در ایستگاه بناب زنجان تخلیه و ترخیص شده است.

ارسال نظرات