خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا گفت:

ولایتمداری و ولایت‌پذیری مهمترین ویژگی یاران سید الشهدا

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا گفت: بصیرت در همه ابعاد زندگی انسان اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی لازم است اما اگر کسی در دین خود بصیرت لازم را داشته باشد در همه ابعاد زندگی خود بصیرت لازم را دارا خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۰۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

محمدعلی ملک‌محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ولایت مداری و ولایت پذیری را مهم ترین ویژگی اصحاب امام حسین (ع) دانست.

وی اظهار کرد: عدم توجه به قضاوت های مردم، انجام به موقع و با تشخیص درست وظایف و محبت انسان به کسانی که آن ها را دوست دارد از شاخصه های ولایت مداری است که همگی در یاران امام حسین (ع) جمع بود.
این مسئول عزاداری با بصیرت برای امام حسین (ع) را عظیم ترین ثروت شیعه برشمرد و افزود: بصیرت عظیم ترین درس عاشورای حسینی است و عزاداریی ارزشمند است که به همراه بصیرت باشد وگرنه سودی نخواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، با بیان اینکه بصیرت روح حیات انسان است ابراز کرد: بصیرت در همه ابعاد زندگی انسان اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی لازم است اما اگر کسی در دین خود بصیرت لازم را داشته باشد در همه ابعاد زندگی خود بصیرت لازم را دارا خواهد بود.
ملک محمدی بصیرت یاران امام حسین (ع) را در تاریخ نمونه دانست و خاطرنشان کرد: یاران امام حسین (ع) در زمانی که همه بر علیه امام حسین (ع) بودند در کنار امام حسین (ع) ماند و لحظه ای از حمایت امام زمان خویش دریغ نکردند.

2001/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار