مداح اهل بیت گفت: اگر این افشاگری ها نبود مطمئنا نهضت امام حسین (ع) نیمه کاره می ماند و تمام علما بر این هستند که نقش حضرت زینب (س) بسیار کلیدی بوده و این بعد سیاسی نقش حضرت زینب (س) می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۰۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
موسی رضایی مداح اهل بیت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: پس از عاشورا اگر حضرت زینب (س) نبودند و خطبه نمی خواندند و اهل بیت پیامبر (ص) را جمع نمی کردند اهداف قیان عاشورا برای مردم تبیین نمی شد.

وی افزود: وقتی حضرت زینب (س) در مجلس یزید افشاگری کردند و در کوفه آن خطبه را خواندند همه کسانی که امیرالمومنین را دیده بودند گفتند این صدای علی(ع) است.

رضایی تصریح کرد: صدای حضرت زینب (س) بود که با صدای امیرالمومنین مردم می شنیدند اگر این افشاگری ها نبود مطمئنا نهضت امام حسین (ع) نیمه کاره می ماند و تمام علما بر این هستند که نقش حضرت زینب (س) بسیار کلیدی بوده و این بعد سیاسی نقش حضرت زینب (س) می باشد.

مداح اهل بیت اظهار داشت: از لحاظ محبتی و عشقی که حضرت زینب (س) به امام حسین (ع) داشتند هم جنبه دیگری است و پرستاری کردن از امام زمانشان بعد از شهادت امام حسین (ع) کار حضرت زینب (س) بود. به قول بزرگان انتقال مقام امامت را به غیر از معصوم کسی نمی تواند انجام دهد در صورتی که روز عاشورا امام حسین (ع) لحظه آخر در قتلگاه بودند و امام سجاد (ع) در خیمه گاه بودند و لحظه آخر حضرت زینب (س) آنجا می رسد و بار امامت را ایشان از قتلگاه تا خیمه گاه منتقل می کنند.

ارسال نظرات