خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان خراسان جنوبی با بیان اینکه زیارت عاشورا نسخه ای برای تمام دردها است گفت: مصداق گروه هایی که در زیارت عاشورا مورد لعن قرار می گیرند را در جامعه امروزی بیابیم.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۵۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان صبح امروز در مراسم پرفیض زیارت عاشورا که در نمازخانه شهرداری بیرجند برگزار شد با بیان اینکه زیارت عاشورا یک سند الهی است اظهار داشت: خواندن زیارت عاشورا نسخه ای برای تمام دردها است .

احمدی گفت: امام صادق (ع) به شاگردشان صفوان فرمودند که هر زمان زیارت عاشورا را می خوانیم با ملائکه در این زیارت هم وداع می شویم و هزار هزار درجه ارتقاء پیدا می کنیم و مثل کسی است که در رکاب امام حسین(ع) شهید می شود که به واسطه این ذکر در روز قیامت شناخته نمی شویم مگر در صف شهدای کربلا.

وی افزود: پنج گروه در زیارت عاشورا مورد لعن قرار گرفتند که اولین گروه کسانی هستند که بنیان گذاران ظلم و جور و ستم بر اهل بیت(ع) بودند و با بیان خودشان فکر مردم را عوض کردند که در دنیای امروز ما از آن به جنگ نرم یاد می کنیم.

وی گروه دوم از لعن شده ها را کسانی دانست که با کار سیاسی بعد از آنکه فکر مردم را عوض کردند گروهی دیگر را به سر کار می آورند و بر مسند قدرت می نشانند و با این اقدامشان کار گروه اول را تکمیل می کنند و در صحنه کربلا هیچ اثری از این دو گروه نبود.

وی اظهار داشت: گروه سوم آنهایی هستند که در میدان نبرد از جمله پیاده نظام بر علیه امام حسین(ع) جنگ کردند و گروه چهارم فرماندهان و کارگزاران جنگ هستند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان آخرین گروه را افرادی دانست که امکانات جنگ را فراهم کردند و افزود: ما هم مصداق این گروه ها را باید پیدا کنیم و دشمن شناسی کنیم و تا زمانی که دشمن را از دلمان بیرون نکنیم نمی توانیم به احکام الهی عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها