بوشهر-مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در بوشهر برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا 20 آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۵۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج استان بوشهر، عبدالله نجفی روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در نظر دارد در راستای ارتقاء سطح کیفی تولیدات رسانه ای، اقدام به برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر کند.

وی اضافه کرد: این جشنواره در موضوعات تقویت روحیه خود باوری، دستاوردهای انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و دشمن شناسی در بخش کشوری و بوشهر دو قرن مقاومت ویژه استان بوشهر برگزار می شود.

نجفی تصریح کرد: در این جشنواره به برترین آثار طبق تصمیم کمیته داوران در زمینه تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت و عکس جوایز ارزنده ای اهداء می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر یادآور شد: شرکت تمامی فعالان رسانه در این جشنواره آزاد است و آثاری که از ابتدای آبان ماه 94 تا آبان ماه 1395 در یکی از رسانه‌ها منتشر شده ،مورد داوری قرار می گیرد.

نجفی ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 20 آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره واقع در بوشهر، خیابان شهید مطهری، خیابان بیت المقدس ،نبش کوچه تلاش، ساختمان ایثار طبقه 3، دفتر بسیج رسانه و یا به آدرس ایمیل basijrasaneh.b@gmail.com ارسال کنند .

وی بیان کرد: اصحاب رسانه جهت کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 لغایت 11 صبح با شماره 07733543884 تماس حاصل نمایند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه های محلی، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی می‌توانند در جشنواره ابوذر شرکت کنند.

وی با اعلام این که متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش با سه اثر در جشنواره شرکت کنند، اظهار کرد: آثار فاقد نام صاحب اثر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن اثر ارسالی را مدیرمسوول تأیید نماید.

نجفی یادآور شد: متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند.

وی بیان کرد: فعالان عرصه رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و دارای مجوز، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، و سایر مؤسسات علمی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و مطابق با بازه‌ی زمانی و موضوعات ذکرشده، آثار خود را ارسال نمایند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد : باز نشر آثاری که قبلا" در جشنواره‌های قبل شرکت داده شده و حائز رتبه شده‌اند، شرکت دادن آن‌ها در این جشنواره ممنوع بوده و به آن‌ها ترتیب اثری داده نخواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها