فردا صبح؛

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز افتتاح می شود

خبرگزاری بسیج: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه شمالغرب، همزمان با 26 مهر در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۰۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور گفت: این نمایشگاه در حالی فعالیت خود را آغاز می کند که بیش از یک هزار ناشر داخلی و خارجی در طول یک هفته، آخرین آثار خود را در معرض اهالی فرهنگ، دانشگاهیان، حوزویان و دیگر اقشار جامعه قرار می دهند.

وی افزود: این نمایشگاه همزمان با چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و در شش سالن به فضای 21 هزار و 500 مترمربع برگزار می شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: نمایشگاه قرآن در ایام محرم می تواند زینت بخش نمایشگاه کتاب باشد که با حضور 100 ناشر قرآنی و موسسات فعال در حوزه قرآن برگزار می شود .

محمدپور، با بیان این‌که یک میلیارد و دویست میلیون تومان بن کتاب با تخفیف ٢٠ درصد در اختیار اهالی فرهنگ و کتابخوانی قرار خواهد گرفت، افزود: امسال بن‌ کتاب به صورت الکترونیکی از سایت http://bon.tibf.irعرضه شده، ضمن این‌که بن‌های کتاب تا ١٠ روز پس از پایان نمایشگاه نیز اعتبار دارند و علاقه‌مندان می توانند با همین بن‌ها از ١٠ فروشگاه بزرگ کتابفروشی شهر خریداری کنند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: افراد دارای مدرک دیپلم و عموم مردم می توانند تا سقف ٣٠ هزار تومان، فوق دیپلم و لیسانس ٥٠ هزار تومان و بالاتر از لیسانس می توانند ١٠٠ هزار تومان بن با تخفیف ٢٠ درصد خریداری کنند، ضمن این‌که کتب ارایه شده از سوی انتشارات نیز با ٢٠ تا ٣٠ درصدی به فروش خواهد رسید.

براساس این گزارش آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز روز دوشنبه بیست و ششم مهر ساعت 10 صبح در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها