خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ولایت تبریز:

دشمنان درصدد انحراف در اصول و ارزش های انقلاب هستند

خبرگزای بسیج: مسئول تربیت و آموزش سپاه ولایت تبریز در جمع بسیجیان حوزه شهدای دانش آموز گفت: دشمنان امروز درصدد ایجاد کردن انحراف در اصول و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۵۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی شیرزاد افزود: استکبار و در راس آن امریکا پس از چندین دهه توطئه و ایجاد موانع مختلف در مسیر انقلاب حال با ترفندی جدید به نام ایجاد انحراف به میدان آمده است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند با تغییر ارزش ها و اصول ما از طریق روش های مختلف، ارزش ها و اصول خود را جایگزین آن کند.

حجت الاسلام شیرزاد بیان کرد: اکنون که در محرم قرار گرفته ایم به عنوان نمونه عزاداری ها مختلفی در سطح کشور برگزار می شود که انحراف را کاملا و به طور واضح مشاهده می کنیم که برخی عزاداران به جای بررسی اهداف قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا اقدامات و فعالیت هایی انجام می دهند که مغایر با اسلام و دین است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز خطر الگو شدن قیام اباعبدالله الحسین(ع) را کاملا حس کرده اند و خود در حیرت هستند که چگونه ممکن است فردی چندین قرن گذشته کشته شود و امروز عده ای برای او مراسم عزاداری ترتیب دهند و هر روز به عظمت آن افزوده شود و یا در مراسم اربعین 20 میلیون جمعیت با پای پیاده به زیارت وی بروند.

این مسئول اظهار داشت: البته آنچه استکبار را هراسناک کرده مراسماتی است که در آن مفاهیم عمیق عاشورا و اهداف قیام عاشورا بیان می شود و ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمان مطرح می شود و این خطر بزرگی امروز موجب شده دشمنان به دری بزنند تا بتوانند با هزینه های سرسام آور ارزش والای ما را به انحراف بکشانند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها