خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

مصیبت اهل بیت(ع) پس از واقعه عاشورا/ نباید در برابر حقوق نجومی سکوت کرد

فرمانده سپاه عجب شیر با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: غم و مصیبت اهل بیت(ع) از نخستین روزهای ماه محرم آغاز می‌شود و پس از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش دوچندان می شود.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۶۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

 صالح رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در مورد عبرت های عاشورا گفت: یکی از مسائلی که عامل اصلی واقعه عاشورا شد، رواج دنیا طلبی و مال اندوزی ، اشاعه فساد و فحشا، لقمه حرام و از بین رفتن غیرت دینی بود که موجب شد در کمتر از پنجاه سال از رحلت پیامبر(ص) جگر گوشه آن حضرت را شهید کنند.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی به سمت دنیاپرستی و اشرافی‌گری پیش رود و در برابر شکم‌بارگی، شهوت‌رانی و حقوق‌های نجومی سکوت کرد، باید منتظر کربلای دیگری در ابعاد و سایز های متفاوت باشیم.

وی بخش دیگری از سخنان خود با بیان محتوی و فضیلت سوره بلد گفت: اين سوره پس از ذكر سوگندهاى پرمعنائى اشاره به اين حقيقت شده كه زندگى انسان در عالم دنيا همواره توام با مشكلات و رنج است تا از يك سو خود را براى رفتن به جنگ مشكلات آماده سازد و از سوى ديگر انتظار آرامش و آسودگى مطلق را در اين جهان از سر بيرون كند و آرامش مطلق تنها در زندگى آخرت امكان پذير است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها