خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

سالن ورزش‌های باستانی شهدای دروازه ری با حضور رئیس مجلس افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: سالن ورزش‌های باستانی شهدای دروازه ری در هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۷۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن عابدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های این هفته از افتتاح سالن ورزش‌های زورخانه‌ای شهدای دروازه ری خبر داد و اظهار داشت:‌ تا پایان سال جاری سالن‌های ورزشی چندمنظوره، استخر سرپوشیده شهدای دروازه ری و زمین چمن مصنوعی ونارچ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه را نخستین اقدام و برنامه‌ی این اداره کل در هفته در تربیت‌بدنی عنوان کرد و افزود: طبق سنوات گذشته برگزاری همایش ورزش صبحگاهی با حضور استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و رئوسای هیئت‌های ورزشی در اولین روز از این هفته یعنی دوشنبه 26 مهرماه رأس ساعت 6:30 دقیقه صبح در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم دیدار با روسای هیئت‌های ورزشی در ساعت هشت روز دوشنبه 26 مهرماه را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و عنوان کرد: در جلسه با رئیس هیئت‌های ورزشی عملکرد شش ماه این هیئت‌ها تشریح و برنامه‌های شش ماه آینده آن‌ها مطرح خواهد شد.

عابدی خاطرنشان کرد: در روز ابتدایی هفته تربیت‌بدنی و ورزش، ورزش صبحگاهی ویژه بانوان را در دستور کارداریم که با هماهنگی‌های به عمل آمد که این همایش در بوستان نرگس و با حضور 300 نفر از بانوان قمی به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: روز 30 مهرماه در جلسه نواب رئیس هیئت‌های ورزشی به بررسی مشکلات موجود و احتمالی در ورزش بانوان خواهیم پرداخت و شاهد برگزاری همایش فرهنگی ورزشی با عنوان "ما آماده‌ایم" با همکاری بسیج ورزشکاران در فرهنگسرای جوان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: کوه‌پیمایی بانوان شاغل در بخش کهک و در بخش آقایان روز 30 مهرماه و همچنین همایش کارکنان اداره کل در این روز با حضور خانواده کارکنان برگزار می‌شود.

عابدی تجلیل از پیشکسوتان حاضر و فعال در پایگاه‌های ورزش صبح گاهی را از فعالیت‌های فرهنگی این هفته عنوان و تصریح کرد: بازدید از مناطق محروم و نیمه برخوردار با حضور معاونین به انجام خواهد رسید و در آن از فعالین ورزش در محلات تجلیل خواهد شد.

وی برگزاری جلسه شورای ورزش همگانی با ریاست استاندار را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و عنوان کرد: این جلسه در محل استانداری و به ریاست استاندار به انجام خواهد رسید و در آن برنامه‌های دستگاه‌های عضو این شورا موردبررسی قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات