خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای کارمند با حضور وزیر کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:یادواره شهدای کارمند در 20 آذر ماه با حضور و سخنرانی وزیر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۷۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر طهماسبی، پیش ازظهرامروز در هفتمین جلسه شورای سیاستگذاری اولین اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان اظهار کرد: برای اولین بار یادواره شهدای مرزنشین کشور در استان گلستان برگزار شد.

وی با اشاره اینکه استان گلستان از 134 شهید مرزنشین برخوردار است، افزود:  این یادواره با همت فرمانداران سپاه مرزی و فرمانداران مرزنشین برگزار شد.

طهماسبی اظهارداشت: در راستای برگزاری این یادواره همکاری های بسیار خوبی از سوی  مردم بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، گنبد، مراوتپه و کلاله صورت گرفته است و علمای اهل سنت به خوبی توانستند ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به بحث شهدای کارمند در استان گلستان، تصریح کرد: 30 عنوان فعالیت تحت عنوان یادواره شهدای کارمند مدنظر قرار دارد که انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این یادواره در 20 آذر ماه با حضور و سخنرانی وزیر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در راستای برگزاری یادواره شهدای کارمند همه باید حضور فعال داشته باشند تا این مراسم به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

طهماسبی در خصوص بحث مالی این یادواره، اظهارداشت: بخشی از اعتبارات از سوی اصناف و صنوف تحقق پیدا کرد و قرار است با همکاری دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نامه ای به ادارات اعلام کنیم تا شاهد برگزاری هرچه بهتر این برنامه در استان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار