خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:پرچم منقوش به اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در سر درب منازل شهدای استان نصب خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۷۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجتالاسلام نورالله ولینژاد پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اظهار کرد: جشنواره استانی سرودهای حماسی، کنگره سرِّ دلبران در حوزه هنری تدارک دیده شده است همچنین برنامه هنری عرشیان برای فرشیان اجرا میشود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از تهیه کلیپ و برنامههای متنوع حوزه هنری پیرامون اجلاسیه 4 هزار شهید استان خبر داد و افزود: در حوزه تکریم ایثارگران نیز بخش اعظمی از تندیسها آماده شده و دیدار با خانواده شهدا در حال انجام است.

ولینژاد بیان کرد: پرچم منقوش به اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در سر درب منازل شهدای استان نصب خواهد شد در بخش اردویی نیز مشکل خاصی وجود ندارد و کارها به نحو شایستهای در حال انجام است.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی پیرامون اجلاسیه 4 هزار شهید استان گفت: برای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تمهیدات لازم پیشبینی شده است، تبلیغات محیطی در دو مرحله به صورت گسترده انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه یادواره شهدا در استان در حال انجام است، ابراز کرد: حدود 500 یادواره دانشآموزی در استان انجام میشود یادواره شهدای اقشار، شهدای منا و شهدای اهلسنت نیز در استان برگزار شد و 669 یادواره پایگاهی، روستایی، محلهای و منطقهای در این استان برگزار میشود.

ولینژاد گفت: دو فوقبرنامه برای اربعین پیشبینی شده است زائرانی که از گلستان به کربلای معلی مشرف میشوند حتما نائبالزیاره یک شهید باشند و زائرانی که قصد دارند به صورت زمینی به کربلا بروند یک موکب در نوکنده برپا میشود و به آنها بسته فرهنگی اهدا میشود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها