آیت الله سعیدی:

خون شهدا و اسلام ناب، اسلام انحرافی را به حاشیه کشاند

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان داشت: خون شهدا و اسلام ناب باعث می‌شود تفکر لیبرالی، التقاطی و اسلام انحرافی رسوا و به حاشیه رانده شود.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم هفتمین روز خاکسپاری سردار شهید حسن آزادی و همرزمانش که با حضور خانواده شهدا، پایوران و نیروهای وظیفه سپاه امام رضا(ع) و عموم مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود: در پرتو خون شهیدان، تفکر اسلام ناب، اسلام پر تحرک و انقلابی بر اسلام آمریکایی، اشرافیگری و بدون خطر برای استکبار، پیروز است.
 
وی اظهار کرد: اگر مقاومت رهبر معظم انقلاب و خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم نبود، اسلام رفاه طلب، اسلام ناب را از صحنه خارج می کرد زیرا این نوع اسلام با اسلام ناب محمدی (ص) که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبشر آن هستند، مشکل دارد.
 
سعیدی با بیان اینکه اسلام انحرافی، رفاه طلب و سازشگر با کفر و نفاق است و با اختلاس، دزدی و تضییع بیت المال، ناهنجاری و بی عفتی همخوانی دارد، گفت: خون شهدا و اسلام ناب باعث می شود تفکر لیبرالی، التقاطی و اسلام انحرافی رسوا و به حاشیه رانده شود.
 
وی افزود: خون شهدا باعث می شود تفکر انقلابی زنده بماند لذا باید سعی کنیم وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم زیرا وصیت نامه های آنها خط زندگی و درس هدایت و حاصل عمر شهداست.
 
وی اظهار کرد: شهدا با تسلط بر نفس خود به جایگاه و مقام ویژه و فوز عظیم دست یافتند و ما نیز باید کاری کنیم که نفس ما تزکیه و خدایی شود و چیزی را طلب کند که خدا می خواهد.
 
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه نام شهیدان در تاریخ بشریت ماندگار است، تصریح کرد: از آنجا که شهیدان باعث ماندگاری اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌شوند، خداوند نیز کاری می‌کند که نام این عزیزان در تاریخ ثبت شود، به همین خاطر است که شهیدان از عزت و احترام خاصی برخوردار هستند.

یادآور می شود؛ قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان برجسته و بین المللی آستان قدس رضوی، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه و معنوی بود.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها