بیانیه بسیج استان لرستان برای مسئولان ارشاد:

مسئولینی که تشنه قدرت هستند، نه شیفته خدمت

مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ! به کدام سو در دورانید؟ چه خیال هایی در سر می پرورانید؟ دیروزتان چه بود که امروزتان نیست؟
کد خبر: ۸۷۶۲۵۲۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،جمع بسیجیان استان لرستان به اتفاق بیانیه ای را برای مسئولان ارشاد در پی اجرای تئاتر توهین آمیز به شهدا و آرمان های آنان صادر کردند.

متن این بیانیه به این شرج است:

« بسم رب الشهدا و صدیقین 

روی سخن این بیانیه با شما مسئولان ارشاد است ،دیروز هر کس خواهان برگزاری کنسرتی بود ، نمایشگاهی می خواست برپا کند، کتابی چاپ کند و یا حتی قطعه ای شعر بسراید ؛ از مسلمانی و دینداری شما هراس به دل داشت . 

شب و روز کار خود را از هزار فیلتر می گذراند که مبادا سر سوزنی ناخواسته به مقدسات و شهدا ، ایثارگران و جانبازان توهین کرده باشد. آنچنان کار خود را از فیلتر می گذراند تا بتواند از هفت خوان شما ارشادی ها رد شود . به حق ، نامتان ارشاد بود.

ولی افسوس امروز بخاطر توهین به ارزش ها تیتر درشت جراید شده اید. امروز خبر داغ از دل شما ارشادی ها بر می خیزد. امروز بیشتر از داعش و آمریکا و صهیونیسم و سعودی ها و... خبرساز شده اید.

 امروز خبرگزاری ها و جراید و مطبوعات ، قلم به دست، دوربین به دست ، منتظر آخرین خبر توهین به ارزش های والای انقلاب توسط شما ارشادی ها هستند. آری ارشادی که مردم و جوانان را ارشاد می کرد، امروز نیازمند ارشاد شده است . هر چه که بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک.

اگر درست اندیشیده باشم ادارات ارشاد اقصی نقاط کشور امروز تبانی کرده اند. امروز دست به دست هم داده اند تا ارزش های والای مردم ایران و انقلاب اسلامی را زیر پا له کنند.

دیروز شهدا را تیرباران کردند . امروز در قم مراجع را بمباران.

چ مسئولین اداره ارشاد لرستان که این روزها تشنه قدرت شده اند ، نه شیفته خدمت. عکس شهدا را بر در و دیوار ارشاد زده اند و عکس شهدا عمل می کنند، تئاتر (همه دختران سرزمین من لیلی نام دارند) را در هفته پر شور دفاع مقدس با برنامه ریزی قبلی بر روی صحنه می برند وقتی با اعتراضات شدید مواجه می شوند مهره عوض می شود و پاکترین و ناب ترین و مقدس ترین شهر متعلق به امام زمان(عج) را آلوده دامن می کنند که بعد از آن فریاد بزنند آقایان، خانم ها مگر فقط ما هستیم، بروید ببینید شهر امام زمان (عج) چه کرده؟ بروید ببینید جلوی چشمان مراجع چه اتفاقی افتاده است. کار ما که بیشتر از کنسرت قم نبوده؟

عامیانه درد دل کنم؛ کنسرت قم ماله ای می کشد بر تئاتر ارشاد خرم آباد ، به خیال خام خودشان و بعد پشت تریبون ها می روند و می گویند کارهایی که ما انجام می دهیم کار فرهنگی است نه کار سرهنگی...

مسئولان ارشاد لرستان! سرهنگ ها بودند که رفتند و جان دادند تا امروز شما با آرامش خیال پشت این میز بنشینید و توهین کنید به سرهنگ ها و همرزمان آنان.

مسئول محترم ، جناب حنان ! عده ای از ما راه تقیه پیش گرفته بودند و عده ای از ما به اعتماد برلباس پیغمبرگونه ی شماها در خواب رفته بودند . ولی امروز دیگر زمان جنگ نرم است و باید دشمن داخلی را نابود کنیم و بعد به سراغ بیرون مرزها برویم.

ما قوم غیور لر! امروز با صدای رسای نماینده ی ولایت فقیه حاج آقا میرعمادی، با صدای ائمه جمعه و جماعات دیگر شهرستان ها . با ندای استاندار محترم جناب بازوند و با نوحه سرایی شاعران و مداحان آیینی، با نامه ها و بیانیه های بسیجیان و سرداران محترم سپاه،سردار کشکولی ، سردار توکلی و دیگر سرداران رشید. و دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سرهنگ بازدار و نیروهای انتظامی و نظامی و خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و مردم معتقد لرستان در این محرم حسینی بیدار بیدار شده ایم و ساده تر بگویم قصد دوباره خوابیدن و تقیه کردن، نداریم.

مسئول محترم ارشاد! دیروز معترض مختلط بودن تئاتر و همایش دختران و پسران دانشجو در کرمانشاه بودید و امروز در سرزمین آباء و اجدادی خود، خوارج مدرنیسم شده اید.

امروز غیرت و تعصب لر را به سخره گرفته اید. به غیرت تک به تک مردان ایل لر سوگند، به نجابت ، به گلونی مادران پاکدامن لر سوگند؛ حداقل مجازات شما عزل از این مقام و منصب می باشد. ما همچون شما ارشادی ها نیستیم که چشمان مان را بر روی تمام ارزش ها ببندیم و توهین کنیم. توهین در مشق شهدا نبود که ما پیرو شهدا هم توهین را سرمشق خود قرار دهیم.

با کمال احترام می گوییم همانطور که رئیس فرهنگ و ارشاد قم متوجه شد که در خور این مقام و منصب نیست و استعفا داد. ما هم خواهان استعفای شما هستیم .در غیر اینصورت پیگیر عزل سریع شما از مقامات ذی ربط خواهیم شد.»

مریم نظری

ارسال نظرات
آخرین اخبار