خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه تاکنون اقدام عملی در اجرای اقتصاد مقاومتی مشاهده نشده است و بیشتر اقتصاد مقاومتی منوط به برگزاری همایش و سمینار بوده است.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۴۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جلوگیری از ورود بی‌رویه واردات به کشور اظهار داشت: باید هماهنگی میان دولت، مسئولان، قانون‌گذاران و قوه قضاییه به وجود آید تا جلوی واردات بی‌رویه به کشور گرفته شود چرا که در سال اقتصاد مقاومتی نباید این‌ قدر کالا و با این حجم به کشور وارد شود.

وی با بیان اینکه باید مردم هم نسبت به استفاده از کالاهای غیرداخلی آگاهی کافی داشته باشند تصریح کرد: باید کار عملی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور انجام شود و با ورود کالای قاچاق با شدت برخورد شود تا کسی جرأت نکند واردات قاچاق داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از منوط شدن اجرای اقتصاد مقاومتی به برگزاری همایش‌ها و سمینارها افزود: متأسفانه تاکنون اقدام عملی در اجرای اقتصاد مقاومتی مشاهده نشده است و برگزاری همایش‌ها بیشتر به درد به دست آوردن اشکالات می‌خورد که باید در این زمینه اقدام علمی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید جلوی ویلاسازی، تخریب‌ها و تغییر کاربری‌ها گرفته شود خاطرنشان کرد: باید جلوی هدر رفت آب و خراب شدن زمین  گرفته شود و در کنار آن با کوتاه کردن دست دلالان باعث دلگرمی کشاورزان را فراهم کنیم.

اشکوری وابستگی به بیگانگان را از خواسته‌های دشمنان دانست و گفت: آن‌ها می‌خواهند ما همواره وابسته به آن‌ها باشیم تا هم به منافع اقتصادی خود برسند و هم اینکه هر زمان که خواستند گلوی ما را بفشارند.
ارسال نظرات