فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه ازنواحی معاونت بسیج مساجد و محلات استان تهران با حضور درمنزل خانواده شهیدان "حسن و محمد مهدی سراج" با خانواده این شهیدان دیدار کردند .
کد خبر: ۸۷۶۲۵۷۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  سرگرد پاسدار " یدالله سلیمانی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه به همراه پرسنل ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه با حضوردرمنزل خانواده شهیدان "حسن و محمد مهدی سراج " به سرکشی از آنان و رسیدگی به مشکلات این خانواده شهید پرداختند.

سردگرد" سلیمانی "دراین مراسم اظهارکرد: خانواده های شهدا انسان های بی ادعایی هستند که با دیدار و ملاقات آنان برای ادامه کار، تلاش و زندگی خود روحیه می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، نظام اسلامی را بیمه کرد که عامل اصلی اقتدار امروز کشور است.

گفتنی است، شهید حسن سراج در ۱۶ دی ماه سال ۱۳۶۰ در منطقه شیاکوه به درجه رفیع شهادت نائل شد که پیکر مطهرش هنوز مفقود الجسد است و شهید محمدمهدی سراج در نخستین روز از مردادماه سال ۱۳۶۷ در شهر فیروزکوه بر اثر اصابت ترکش به بدن و سینه شهید شد.

شهرستان فیروزکوه دارای ۴۸۶ شهید انقلاب و دوران دفاع مقدس و همچنین میزبان دو تن از شهدای گمنام است که مزار آنان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه زیارتگاه عاشقان است.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه دیدارو سرکشی ازخانواده های معظم شهدا به صورت هفتگی ادامه پیدا خواهد کرد.

روح همه شهیدان شاد و راه پرنورشان همیشه پررهرو باد.


ارسال نظرات