فرمانده انتظامي شهرستان تربت جام از دستگيري یک سارق حرفه ای و 28 خرده فروش مواد افیونی با کشف خودروی سرقتی و پنج کيلو و 879 گرم انواع مواد مخدر طی چند عملیاتی ضربتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۸۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
سرهنگ محمد یزدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاري ديگر رده هاي انتظامي و واحدهاي عملياتي، مرحله ديگری از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افيوني و معتادان پرخطر را با موفقیت در سطح شهرستان تربت جام به اجرا گذاشتند.

وی افزود: همکاران پرتلاش انتظامی با شناسايي مناطق آلوده طی چند عمليات ضربتي ضمن دستگيري 28 خرده فروش مواد افيوني موفق به کشف و ضبط مقدار پنج کيلو و 879 گرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ یزدانی، پاک سازي نقاط آلوده و جرم خيز را از اهداف اصلي ارتقاي طرح امنيت اجتماعي برشمرد و تصریح کرد: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي با جديت و به طور روزانه و مستمر توسط اين فرماندهي پيگيري واجرا مي شود.

وی با اشاره به دستگيري یک سارق حرفه ای طی عملیاتی دیگرادامه داد: در پي اعلام يک فقره سرقت آهن آلات از يک شرکت توليدي در حاشيه شهر توسط راننده يک دستگاه سواري پژو پارس، بلا فاصله طرح مهار در کليه محورها ي مواصلاتي حوزه استحفاظي اجرا و کمتر از يک ساعت توسط گشت کلانتري 12 در محدوده ميدان امام رضا (ع) شناسايي و وسیله نقلیه مذکور متوقف و راننده آن دستگير شد.

وی افزود: در استعلام مشخصات خودرو مشخص شد خودروي سرقتي است و در بازرسي از خودرو آهن آلات مسروقه کشف و ضبط گرديد.

فرمانده انتظامي تربت جام اضافه کرد: متهم 47 ساله که فردي بيکار اعتياد شديد به مواد افيوني دارد در بازجويي هاي پليس به سرقت خودرو و دو فقره سرقت آهن آلات اعتراف کرد که با تشکيل پرونده تحويل مقامات قضايي شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها