فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت از برگزاری رزمایش شبانه دفاع از کوی و برزن با هدف تقویت بنیه دفاعی بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۸۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری از برگزاری رزمایش شبانه دفاع از کوی و برزن خبر داد و گفت: رزمایش سراسری دفاع از کوی و برزن با حضور گردان های بیت‌المقدس، شهدای مدافع حرم و همچنین واکنش سریع در 29 و 30 مهرماه در شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با تهدیدات و حوادث احتمالی را مهم‌ترین هدف برگزاری این رزمایش بیان کرد و افزود: حفظ و انسجام نیروهای بسیجی، تمرین دفاع از شهر در مقابل تهاجم دشمن فرضی و تقویت بنیه دفاعی شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی افزود: تمرین تاکتیک کمین و ضدکمین، آرام‌سازی و مقابله با اغتشاشات، امداد و نجات، کنترل معابر شهر و حفاظت از مکان‌های مهم که همگی تحت پوشش پدافند غیرعامل هستند در این رزمایش اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری افزود: این رزمایش به همت سپاه ناحیه مقاومت ساوه و برای حفظ و انسجام و سازماندهی نیروهای بسیجی و نیز برای ارتقای سطح توانمندی های بسیجان این شهرستان در ماموریت های ضروری از جمله رزم شبانه، امداد و نجات و دفاع شهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات