خبرهای داغ:
امام جمعه شهر کلاته خیج

همه به اندازه توان وظیفه داریم در جامعه امر به معروف و نهی از منکر را نهادینه کنیم

حجت الاسلام و المسلمین شکری در جمع دانش آموزان دبیرستان الزهرا(س) کلاته خیج گفت: همه به اندازه توان وظیفه داریم در جامعه امر به معروف و نهی از منکر را نهادینه نماییم.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۹۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا شکری در مراسم سوگواری ابا عبدا...الحسین(ع) که به همت واحد پیشگام الزهرا(س) بسیج دانش آموزی حوزه ایثار در دبیرستان دوره دوم الزهرا(س) شهر کلاته خیج در سخنانی با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اساسی ترین موضوعات دین اسلام است که در قرآن و سنت تاکید فراوان شده و سبب می شود جامعه توسط خود مورد راهنمایی و هدایت قرار گیرد و از مشکلات و تباهی ها بدور ماند.

وی هدف از قیام امام حسین (ع) را اصلاح جامعه از لحاظ فکری ، عقیدتی ، سیاسی برشمرد و بیان کرد: همه به اندازه توان وظیفه داریم با امر به معروف و نهی از منکر  جامعه را از تباهی نجات دهیم.

امام جمعه کلاته خیج به هجمه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان راه پیروزی بر اسلام را در جدانمودن شیعیان ازنهضت کربلا و قیام امام حسین (ع) و انتظار حضرت مهدی (عج) می دانند و تلاش می کنند تا نسل آینده را از اهداف سیدالشهدا جدا نمایند و ما باید با تمسک به اهل بیت و الگو پذیری از اهداف امام حسین (ع)و اخلاص در عمل حربه های دشمنان را خنثی نماییم.

سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز در این مراسم درس آزادگی ، مروت و ایستادگی در دستگاه تعلیم و تربیت را برگرفته از نهضت عاشورا برشمرد و بیان کرد: امام حسین (ع) با آمادگی کامل در این مسیر قدم برداشت و ماباید از هدف بزرگ امام حسین درس بگیریم و این هدف را برای مسیر کاری خودمان مترتب سازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها