فرمانده سپاه آستارا:

ایستادگی ملت در برابر استکبار، تحسین جهانیان را برانگیخت

فرمانده سپاه آستارا با تأکید بر اینکه این مبارزه با اتکا به قیام عاشورا و ایمان قلبی ملت انجام شد، گفت: چگونگی ایستادگی ملت در برابر استکبار، تحسین جهانیان را برانگیخت.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۰۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ جهانبخش آرمان در آیین معارفه مسئول بسیج دانش آموزی بندر مرزی آستارا که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل و در مقابل استکبار جهانی مبارزه می کردند.

وی با تأکید بر اینکه این مبارزه با اتکا به قیام عاشورا و ایمان قلبی ملت انجام شد، ادامه داد: چگونگی ایستادگی ملت در برابر استکبار، تحسین جهانیان را برانگیخت.

فرمانده سپاه آستارا رسالت امروز بسیج را به مراتب سنگین تر و حساس تر برشمرد و افزود: امروز شاهد جنگ نرم استکبار بر علیه نوجوانان و جوانان ایران اسلامی، با هدف بر هم زدن بنیان خانواده ها هستیم.

سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است نوجوانان و جوانان ما را بی هویت نماید، تصریح کرد: بسیج کمک کار نظام می باشد و ورود جهادگونه به همه عرصه ها با بهره مندی از نیروهایی که روحیه بسیجی دارند، بسیار تأثیرگذار است.

وی در بخش دیگر سخنان خود از گستردگی کار آموزش و پرورش در سطح کشور سخن گفت و یادآور شد: برنامه ریزی برای بهره مندی از توان دانش آموزان در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید از اولویت ها باشد.

فرمانده سپاه آستارا حضور در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سازندگی را از دیگر وظایف بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان بندر مرزی آستارا 20 واحد مسکن مددجویی در روستاهای دورافتاده شهرستان احداث می کنند.

وی در پایان همدلی، وحدت، ایثار و سایر شاخصه ها را برگرفته از آموزه های دینی بسیج دانست و خاطر نشان کرد: با اتکا به اینگونه باورها، در همه عرصه ها شاهد رشد و شکوفایی هستیم.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از زحمات 25 ماه و 25 روزه «حامد حبیب زاده» به عنوان مسئول سابق بسیج دانش آموزی شهرستان آستارا تقدیر به عمل آمد و «حسین سلیمان نژاد» به عنوان مسئول جدید بسیج دانش آموزی شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات