مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان:

برگزاری32 برنامه طی هفته تربیت‌بدنی در استان زنجان

همزمان با هفته تربیت‌بدنی 32 برنامه ی مختلف در استان زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۴۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاهها و جشنواره‌ها در هفته تربیت‌بدنی گفت: نخستین همایش علمی و عملی با حضور استاید مجرب، اعضای هیئت علمی دانشگاهها در حوزه ورزش در زنجان برگزار می‌ شود.

سیدارسلان حسینی با اشاره به 32 برنامه مختلف برای هفته تربیت‌بدنی افزود: از مهمترین آنها حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده شهیدان و ملاقات منتخبان جامعه ورزش، پیشکسوتان و نواب سمن‌ها با امام جمعه و استاندار زنجان است.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره را راه‌اندازی پایگاههای قهرمانی برای همه هیئت‌های ورزشی استان زنجان بیان نمود.

سید ارسلان حسینی با تأکید بر برگزاری ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان بیان کرد: اجرای ورزش صبحگاهی در مدارس با موضوع استعدادیابی در آموزشگاههای آموزش و پرورش انجام می‌شود.

ارسلان حسینی با توجه به تقدیر از شهرستانهای نمونه در حوزه ورزش بیان کرد: در هفته تربیت‌بدنی از دو خانواده شهید مدافع حرم در زنجان و خرمدره تجلیل خواهد شد.

مدیر کل ورزش جوانان استان زنجان با برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی خانوادگی و کوهپیمایی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته ورزش و تربیت‌بدنی عنوان کرد و تصریح کرد: اماکن ورزشی وابسته به اداره ورزش و جوانان در روز 26 مهرماه رایگان می باشد و در سایر روزهای هفته تربیت‌بدنی تخفیف‌هایی برای مراجعان درنظرگرفته شده است.

حسینی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی در سطح استان و شهرستانها افزود: نشست‌های تخصصی برای برطرف کردن مشکلات حوزه ورزش با قهرمانان ملی، داوران و مربیان برگزار می‌شود.

وی در مورد تجلیل از قهرمانان مدال‌آور خاطرنشان کرد: منابع مالی برای تجلیل خیلی محدود است اما با ارائه پیشنهاد در جلسات وزارت ورزش و جوانان قصد یکسان‌سازی پاداش‌های قهرمانان در شهرستانهای مختلف کشور را داریم.

سید ارسلان حسینی به موضوع ورزش کارکنان دولت اشاره کرد وگفت: ماده 53 به دستگاههای دولتی مشمول خدمات کشوری این امکان را داده تا بخشی از اعتبارات عمرانی و جاری خود را به ورزش کارکنان اختصاص دهند که اگر این امر محقق شود انقلابی در این حوزه رخ خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از مشکلات جذب اسپانسر برای حمایت از تیم‌های ورزشی خاطر نشان کرد: با توجه به جلسات متعدد برگزار شده با صاحبان صنایع، شهرداری و شورای شهر، اسپانسر سابقه خوبی در زنجان ندارد و آنها به دنبال سیاست‌های تشویقی برای حمایت ار تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی هستند اما اداره ورزش و جوانان این امادگی را دارد که از ابتدا تا انتهای لیگها برنامه مدونی به اسپانسرها ارائه دهد.

حسینی در مورد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تصریح کرد: سال گذشته در جلسه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با حضور نوبخت مصوب شد تا 65 میلیارد ریال اعتبار تکمیل طرح‌های ورزشی مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان به 100 میلیارد ریال افزایش یابد تا پروژه‌ها در هفته دولت امسال به بهره برداری رسد.

ارسال نظرات