استاندار زنجان:

دستگاههای اجرایی می توانند نقش موثری در رفع موانع تولید ايفا كنند

دستگاههای اجرایی و خدمات رسان عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید می توانند با برقراری تعامل با تولیدکنندگان بخش خصوصی، نقش موثری در راستای تسهیل و رفع موانع تولید ايفا نمايند.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۴۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، واحدهای تولیدی بخش خصوصی را متولی اصلی اشتغال و تولید در کشور و استان زنجان دانست و گفت: تولیدکنندگان بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی دولتی باید ارتباط دوطرفه و تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.

اسداله درويش اميري حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی را از جمله وظایف دستگاههای اجرایی و خدمات رسان دولتی عنوان نمود و از سوی دیگر از بخش خصوصی خواست تا مطالبات و حقوق دستگاههای دولتی را به موقع پرداخت نمایند تا از انباشته شدن مطالبات و ایجاد موانع واحدهاي تولیدی جلوگیری شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه مشکلات شش واحد صنعتی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد و برخی از مصوبات اخیر کارگروه توسط مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بعنوان دبیر جلسه ارائه گردید.

پس از پایان بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به میزبانی شرکت خالص سازان روی زنجان برگزار شده بود، استاندار زنجان به همراه اعضای کارگروه از بخش های مختلف شرکت نظیر بخش خردایش، الکترولیز و نیروگاه برق بازدید نمودند.

ارسال نظرات