خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز آموزه‌های مکتب عاشورا به‌خوبی در سوگواره بصیرت عاشورایی ترویج می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۰۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موسوی با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: توجه به قرآن کریم، فرهنگ امام حسین (ع) و ولایتمداری امروز باید در دستور کار همه ما بوده و هر فردی ترسیم‌کننده اهمیت قرآن و عترت باشد.

وی تصریح کرد: ولایتمداری و تبعیت از مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه زمان، در عصر ما باید صورت گیرد و نباید در این مسیر دچار انحراف شویم.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه آموزه‌های مکتب عاشورا مانند حمایت از مظلوم، ظلم‌ستیزی و آزادگی را می‌توان در سیمای نظام جمهوری اسلامی ایران دید، اضافه کرد: تقوای الهی، بندگی، ایثار و شهادت از دیگر آموزه‌های مکتب عاشورا بوده و باید در زندگی جاری و ساری شود.

موسوی با اشاره به اینکه از حسین گفتن تا حسینی شدن را می‌توان در دفاع مقدس مشاهده کرد، افزود: شهدای ما با توسل به قرآن کریم و عترت با سربند مزین به نام امامان معصوم (ع) با حسین گفتن، حسینی شدند.

وی با بیان اینکه طوفان روشنگری و بصیرت‌بخشی به‌ویژه پیرامون قیام عاشورا که عبرت بزرگ تاریخ است، سنگری مستحکم برابر تهاجم دشمن محسوب می‌شود، اظهار کرد: می‌توان با این اقدام، جامعه را برابر حمله دشمن مصون نگه داشت.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: جبهه اسلام حسینی از نظام جمهوری اسلامی و کسانی که از ما حمایت می‌کنند، تشکیل شده است و شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود یزیدیان امروز هستند؛ به قول فرمایش شهید بزرگوار، استاد مرتضی مطهری، «اسراییل و سردمداران آن امروز یزیدیان زمان ما هستند».

موسوی تأکید کرد: آمریکا و انگلیس و درمجموع استکبار جهانی و استعمارگران عالم در جبهه اسلام یزیدی قرار دارند و اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را به راه انداخته‌اند و با پرچم «لا اله الا الله» در جهان اسلام با ابزار تکفیری‌ها و داعشی‌ها، کشتار بی‌رحمانه دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها