سلیمی در گفتگو با«بسیج»:

هزینه های بالای درمان ناباروری موجب فروپاشی زندگی زوجین نابارور شده است

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: واقعیت این است که هزینه ها بسیار گران است و حتی همین هزینه های هنگفت موجب فروپاشی خانواده های درگیر این بیماری شده است.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۱۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص هزینه های بالای درمان ناباروری در کشور و مشکلات ناشی از آن برای زوجین گفت: متأسفانه آمار زوج های نابارور در کشورمان روز به روز در حال افزایش یافتن است؛ درمان بیماری ناباروری به جد هزینه های بالایی داشته و متأسفانه ساز و کاری هم برای پوشش هزینه درمانی آن در کشور وجود ندارد.

وی افزود: هزینه های بالای درمان ناباروری و عدم پوشش آن توسط مسئولان موجب شده زوج های جوانی که علاقمند به فرزندآوری هستند در ابتدای زندگی با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید اذعان کنیم تاکنون هیچ اقدام جدی و موثری برای پوشش هزینه های بالای درمان ناباروری در کشور نشده است، مسئولان تخفیف هایی را در این رابطه اعلام می کنند اما واقعیت این است که هزینه ها بسیار گران است و حتی همین هزینه های هنگفت موجب فروپاشی خانواده های درگیر این بیماری شده است.

حجت الاسلام سلیمی در خاتمه اظهار داشت: انتظار مردم از دستگاه های مختلف ورود جدی به این قضیه است و امیدواریم مسئولان مسئولیت های خود را به درستی انجام دهند.

ارسال نظرات