مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: استکبار جهانی از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته از ویژگی های وجودی حضرت علی (ع)، قیام عاشورا و آرمان های امام راحل ملت ایران واهمه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۲۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین یحیی عبادیان در آیین معارفه مسئول بسیج دانش آموزی بندر مرزی آستارا که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه و فرهنگ حضور بسیج در تفکر و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) قابل لمس است.

وی با اشاره به فلسفه وجودی بسیج در مدارس و دانشگاه ها، ادامه داد: ترویج فرهنگ بسیجی باید در برنامه های آموزش و پرورش و دانشگاه ها گنجانده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادیان در بخش دیگر سخنان خود به ویژگی های وجودی حضرت علی بن ابیطالب (ع) اشاره کرد و افزود: فضیلت معنوی و اسمی از بارزترین این ویژگی ها می باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از ملت های جهان از الگو قرار دادن این ویژگی ها بی بهره هستند، توضیح داد: استکبار جهانی از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته از ویژگی های وجودی حضرت علی (ع)، قیام عاشورا و آرمان های امام راحل ملت ایران واهمه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: به جامعه باید با دید مثبت نگاه کنیم و برای هدایت انسان ها ایده، فکر و راهکار ارائه نماییم.

 

ارسال نظرات