رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار از اعزام 100 خادم برای خدمت رسانی در ایام پیاده روی اربعین از سوی این ستاد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۲۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی اکبر دلبری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه مطابق سال گذشته موکب صاحب الزمان(عج) به همت این ستاد در مسیر پیاده روی زوار حسینی برپا شده و صد انفر از علاقمندان در جهت خدمت رسانی در این موکب اعزام خواهند شد.
 
وی با اشاره به اینکه این افراد طی مدت ۱۰روز برپایی موکب در محل مستقر خواهند شد تصریح کرد: ۴۵هزار زائر اربعین طی این مدت از خدمات موکب نظیر پذیرایی صبحانه ناهار و شام و تامین مکان استراحت و…بهره مند می شوند.

دلبری با بیان اینکه شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، جوین، خوشاب و داورزن نیز در این امر ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار را یاری می کنند خاطر نشان کرد: نیمی از هزینه اقلام مورد نیاز توسط شهرستان سبزوار تامین شده و نیم دیگر برعهده شش شهرستان خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتاب عالیات شهرستان سبزوار با اشاره به برپایی موکب صاحب الزمان در ۲۳کیلومتری کربلا و در مسیر زوار پیاده بیان کرد: سال گذشته بیش از ۱۱۰هزار نفر از زائرین با هزینه معادل ۲میلیارد ریال پذیرایی شده اند.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون، ۷۳۰ میلیون ریال به ستاد بازسازی عتبات کمک نقدی کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه آب معدنی، نان، برنج، شکر، گوشت، ظروف یکبار مصرف، حبوبات ازجمله اقلامی است که در این ایام و برای خدمت رسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ادامه داد: خیرین می توانند کمک های خود را به دفتر این ستاد اهدا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها