مسئول توزیع گوشت تبرکی حسینیه اعظم زنجان:
۶۵ هزار قبض گوشت تبرکی حسینیه اعظم در محرم امسال در قالب مراجعه به درب منازل و همچنین به اهداء کنندگان گوسفندان و افرادی که بالای ۵۰ هزار تومان نذری داده بودند توزیع شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۳۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول توزیع گوشت تبرکی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به توزیع ۶۵ هزار بسته گوشت تبرکی حسینیه اعظم، گقت: آخرین فرصت دریافت ۶۵ هزار حواله گوشت های تبرکی توزیع شده بیستم محرم تعیین شده است.

قاسم بیگدلی مناطق توزیع گوشت در شهرستان زنجان را کوی گلستان، اندیشه، کوی بسیجیان، انصاریه، وحیدیه، شهرک قدس، سعدی شمالی، فرودگاه، محله بازار بالا و پایین، کوی شهدا، اطراف میدان استقلال، آماده‌گاه، خیابان امام تا خیام، قسمتی از پونک، امجدیه و شهرک رجایی عنوان کرد و افزود: حواله های گوشت تبرکی حسینیه اعظم در روستاهای سقل طولی، گلستانه، پالت لو، تهم، امین‌‌آباد، گوجه‌قیا، باروت آغاجی، دوران، رامین، بولاماجی، کهناب، کج کلاه نیز در بین روستائیان توزیع شده است.

وی به مراحل آماده سازی گوشت های تبرکی اشاره کرد و گفت پس از ذبح گوسفندان، لاشه ها به کشتارگاه منتقل و پس از طی مراحل پوست کنی و آماده سازی به شرکت بسته بندی حمل و در آنجا قطعه بندی و در بسته های ۴۵۰ گرمی آماده توزیع می شوند.

قاسم بیگدلی با اشاره به وسعت شهرستان زنجان و روستاهای تابعه و محدود بودن گوشت های تبرکی افرود: بدلیل این محدودیت ها گوشت های تبرکی حسینیه اعظم همه ساله بصورت دوره ای در مناطقی از سطح شهر و روستاها توزیع می شود.

مسئول توزیع گوشت تبرکی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به درج آدرس محل توزیع گوشت های تبرکی در پشت حواله ها از همشهریان درخواست کرد تا بیستم محرم به آدرس قید شده مراجعه و نسبت به دریافت گوشت متبرک اقدام نمایند.

ارسال نظرات