رییس سازمان بسیج مستضعغان صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور از اعزام بیش از یک میلیون دانش آموز به مناطق شمالغرب کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۴۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی بااشاره به اینکه تا به امروز ۱۰۰هزار دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شدند گفت : هدف عز اعزام دانش آموزان به این مناطق آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و شهادت و الگو گرفتن این دانش آموزان از شهدا است.

وی گفت :بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی سال های دفاع مقدس تجربه ای خوب برای دانش اموزان است که می تواندز در این سفر با درس گرفتن و الهام گرفتن ادگز شهدا مسیر درستی را برای زندگی خود انتخاب کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور در مناطق عملیات جنگی حاضر شدن در کلاس درس است که باید با الگو گرفتن از شهدا در مقابل طغیان و طاغوت ایستادگی کرد چرا که شهدا راه تعالی را انتخاب کردند و دانش آموزان و جوانان ماهم راه سعات و تعالی را انتخاب کنند و برای رضای خدا تلاش کنند.

.در این مراسم همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیر گفت تا پایان امسال 13هزار و ۷۰۳نفر در قالب اردو های کاروان نور به جبهه هاب جنوب و شماغرب کشور اعزام می شوند.

ناصری افزود . امروز ۲۰۰دانش آموز ناحیه دو اموزش و پرورش به مناطق عملیاتی اعزام می شوند که بیش از این سه هزار دانش آموز از مناطق شمالغرب بازدید کردند.

وی گفت : خوشبختانه امسال اعزام کاروان راهیان نور هم از جانب خانواده ها و هم از طرف دانش آموزان مورد استقبال خوبی قرار گرفته و ما می خواهیم دانش آموزان با منویات شهدا اشنا و راه ان ها را ادامه دهند.


ارسال نظرات