احساس مسئولیت و بصیرت، نخستین شاخص بسیجی گری است

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه شهید اشرفی اصفهانی شندآباد در هیئت عاشقان ولایت این حوزه، احساس مسئولیت و بصیرت را نخستین شاخص بسیجی گری دانست.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۵۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیرضا صبوحی، انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهدا عنوان و بیان کرد: مردم باید خود از انقلاب مراقبت و محافظت کنند چراکه در هر کجا که مردم احساس خطر کرده و در صحنه های مختلف انقلاب حاضر شده اند انقلاب اسلامی بیمه و تقویت شده است.

وی تاکید کرد: امروز دوستی و ارتباط چهره به چهره لازمه تقویت و تحکیم و توسعه حلقه های شجره طیّبه صالحین استچراکه حلقه صالحین صرفا یک کلاس آموزشی نیست بلکه دارای ارتباط عاطفی و دوستانه محکمی است بنابراین ثمره تداوم و استمرار این ارتباط عاطفی محکم، باید یک تربیت اسلامی و انقلابی باشد.

صبوحی خاطرنشان کرد:امروز ما باید نتایج و ثمره حلقه های صالحین را در نماز جماعت، برنامه های ارزشی و تقویت و عمق بخشی انقلاب اسلامی و از بین بردن منکرات رایج و ترویج معروفات متروک در طول سال به خصوص در ایام عزاداری ماه محرم و صفر ببینیم.

در ادامه این نشست، مربیان شجره طیّبه صالحین با توجه به ضرورت بر تشکیل کیفی و مستمر حلقه های تربیتی و فرهنگی شجره طیبه صالحین و کیفی سازی و اداره هر چه بهتر حلقه ها از سوی سرگروه های صالحین حوزه بر فعالیت های ضد فرهنگی دشمنان و لزوم حضور و فعالیت سرگروه های و اعضای حلقات متربیان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به نام حلقات صالحین و شهدای هر پایگاه مقاومت تاکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار